از انتقاد ناراحت نمی شوم

خطیب: باید در همه زمینه‌ها قدرت بلامنازع باشیم/ مسوولیت نتایج المپیک را می‌پذیرم

۱۳۹۰/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۱:۴۳
کد خبر: ۹۱۶۶۶
خطیب: باید در همه زمینه‌ها قدرت بلامنازع باشیم/ مسوولیت نتایج المپیک را می‌پذیرم
سرپرست فدراسیون كشتی گفت: جامعه كشتی مسئولیت سنگینی دارد و باید خیلی سخت كار كنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حجت‌الله خطیب صبح امروز در كنفرانس خبری فدراسیون كشتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: جامه كشتی مسئولیت سنگینی دارد و باید سخت كار كنیم و به مسائل حاشیه‌ای نپردازیم و به فكر رقابت با دیگر كشورها باشیم.

وی افزود: باید همه تلاش كنیم و با یك كار منسجم شرایط بزرگی كشتی را فراهم آوریم و كارها را در همه سطوح افزایش دهیم.

سرپرست فدراسیون كشتی ادامه داد: كشتی ایران قدرت اول آسیا است، اما چرا در چارت تشكیلاتی آن نقشی را ایفا نمی‌كند؟ ما باید تلاش كنیم تا چاره‌ای برای این مسئله پیدا كنیم.

خطیب تصریح كرد: من از انتقاد ناراحت نمی‌شوم و امیدوارم مطبوعات و رسانه‌های ورزشی همه كمك كنند تا كشتی در عرصه‌های مهم از جمله المپیك موفق بشود.

او در مورد تغییرات در رأس فدراسیون كشتی گفت: طبق اساسنامه فدراسیون و با توجه به تذكرات سازمان بازرسی كشور تغییرات در فدراسیون كشتی انجام گرفت و در حال حاضر مشكلی وجود ندارد. اما باید به دنبال یك راهكار بود تا قانونی تصویب شود كه از تجارب و كمك مدیران با تجربه استفاده كنیم.

وی در مورد تاریخ برگزاری انتخابات ادامه داد: برگزاری انتخابات بعهده وزارت ورزش و جوانان است و هر زمان كه اعلام كند ما آمادگی انجام این كار را داریم.

وی در مورد برنامه‌های آتی تیم‌های ملی كشتی گفت: ما مسابقات مهم گزینشی المپیك در آسیا را پیش رو داریم و باید تمام تلاش خود را بكنیم تا سهمیه های لازم در این مسابقات را كسب كنیم.

سرپرست فدراسیون کشتی در مورد تأمین منابع مالی فدراسیون گفت: برای تأمین منابع مالی فدراسیون كمیته اقتصادی را تشكیل دادیم و اعضای این كمیته افراد توانمندی هستند و چند مدیرعامل مؤسسه اعتباری و بانك در این كمیته حضور دارند. در حال حاضر مشكلات مالی زیادی نداریم، ولی امیدوارم با كمك كمیته اقتصادی فدراسیون كشتی بتوانیم برنامه‌های كشتی را به خوبی پیش ببریم.

خطیب در مورد كمك گرفتن از پیشكسوتان كشتی تصریح كرد: فدراسیون جایی برای حضور افرادی مانند برزگر، حیدری و فلاح و دیگر قهرمانان و پیشكسوتان است، در كشتی ما افراد بزرگی وجود دارند كه توانایی اداره این رشته ورزشی را دارند و باید از آن‌ها استفاده شود.

وی در مورد تغییرات در هیأت‌های كشتی اظهار داشت: تغییرات در هیأت‌های كشتی به خصوص در هیأت كشتی استان كردستان با درخواست نماینده دولت در استان ایجاد شده است.

خطیب گفت: من در خدمت بنا و محمدی سرمربیان تیم‌های ملی كشتی فرنگی و آزاد هستم و امیدوارم شرایطی فراهم شود كشتی بتواند در المپیك موفق باشد.
 
سرپرست فدراسیون كشتی در پایان خاطرنشان كرد: مسئولیت نتایج المپیك را می‌پذیرم و شما خبرنگاران هم می‌توانید یار هشتم كشتی باشید و به موفقیت كشتی در رقابت‌های پیش رو از جمله المپیك لندن كمك كنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز