هفته اول لیگ آینده سازان دختران کاراته؛

چهار تیم بدون شکست از ایستگاه اول عبور کردند

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۲۹۴
چهار تیم بدون شکست از ایستگاه اول عبور کردند
در پایان رقابت‌های هفته نخست لیگ آینده سازان دختران کاراته کشور چهار تیم موفق شدند بدون باخت در صدر گروه‌های چهارگانه این رقابت‌ها قرار بگیرند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته نخست لیگ آینده سازان در در بخش دختران، تیم دانشگاه آزاد اسلامی در گروه یک در دو بازی به برتری رسید. در این گروه هیات کاراته آذربایجانشرقی و آریا تهران با یک برد و یک باخت به کار خود پایان دادند.

در گروه دوم مقاومت بسیج نیز تیم بی شکست گروه خود بوند. مقاومتی‌ها با دو بردی که روز اول به‌دست آوردند بالاتر از تیم‌های هیات کاراته مازندران و گلستان که به یک برد و یک باخت رسیدند، قرار گرفت.

در گروه سوم هیات کاراته فارس در مبارزه برنده از تاتامی خارج شد. برای همراه اول و هیات کاراته دهگلان کردستان دیگر تیم‌های این گروه یک برد و یک باخت در تابلو نتایج ثبت شد.

و اما در گروه چهارم لیگ آینده سازان در بخش دختران، هیات کاراته کرمانشاه موفق‌ترین تیم گروه خود نام گرفت. کرمانشاهی‌ها با دو برد موقتا بالاتر از تیم‌های شیتوریو کوبه اوزاکا و هیات کاراته شاهرود که در هفته اول به یک برد و یک باخت رسیدند، قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در لیگ آینده سازان در بخش دختران نیز از هر گروه دو تیم اول و دوم به دور بعد راه می‌یابند که از مجموع 8 تیم صعود کرده، 2 گروه 4 تیمی تشکیل شده و پس از انجام مسابقات دوره‌ای، تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری با تیم‌های دیگر مبارزه خواهند کرد تا در نهایت تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

گفتنی است؛ در لیگ آینده سازان دختران کاراته 16 تیم حضور دارند که در چهار گروه چهار تیمی مرحله مقدماتی خود را پیگیری خواهند کرد.

نظر شما