حسین اوجاقی در گفت‌وگو با برنا:

فقط به طلا فکر می‌کنیم/ برای قهرمان شدن قرعه مهم نیست

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۰۲:۵۱:۲۰
کد خبر: ۱۴۳۹۶۴
فقط به طلا فکر می‌کنیم/ برای قهرمان شدن قرعه مهم نیست
مربی تیم ملی ووشوی ایران گفت: ملی پوشان ووشو از نظر فنی کاملا آماده اند و در مالزی برای کسب مدال مبارزه می کنند.

تیم ملی ووشوی ایران برای شرکت در دو مسابقه مهم آماده می شود. ووشوکاران ایران قرار است در غالب دو تیم در کامبت گیمز روسیه و مسابقات جهانی مالزی شرکت کنند. حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی درباره شرایط تیم، نفرات اعزامی به مسابقات و رقابت با حریفان توضیح می دهد.

*وضعیت تیم ملی چطور است؟
چند ماه است که بچه های تیم در اردو هستند و تعدادی از آنها در بازی های کشورهای اسلامی رفتند و برگشتند. در چند وقت اخیر شدت و فشار تمرینات را کم کردیم و بیشتر بر روی مسائل تخصصی و تاکتیکی کار می کنیم. رقیبان را آنالیز کرده و در تمرینات نقاط ضعف وقوت آنها را هم بررسی کردیم. تعدادی از بچه ها یکم آبان برای حضور در کامبت گیمز به روسیه می روند و تیم دیگر 4 آبان عازم مالزی می شود.
 
*مشکل مصدومیت برخی ملی پوشان از جمله عربی برطرف شده است؟
عربی بعد از جراحی که انجام داد در مسابقات وورلدگیمز کلمبیا و کشورهای اسلامی شرکت کرد و دو مدال طلا گرفت و مشکلی هم نداشت. قلی پور هم مصدومیت جدی نداشت و پس از مراقبت در تمریناتو مسابقات بدون مشکل حضور یافت.
 
*لیست روسیه و مالزی را اعلام کردید؟
یوسفی ، شیرزاد ، فاضلی ، حسین زاده ، لادور و بازیاری در ساندا وعلی وطنخواه نیز در تالو به مسابقات روسیه می روند. سیفی، عباسی، آقایی، فضلی و قلی پور هم چهار وزن ساندا، احمدی، فتحی و مکوندی تیم دوئیلین و عربی و پیغمبری نفرات تیم تالو اعزامی به مسابقات جهانی مالزی هستند. از نظر ما هیچ فرقی بین این لیست ها وجود ندارد و همه ملی پوشان ما از آمادگی برخوردار هستند و نفرات تیم فاصله کمی با هم دارند.
 
*کدامیک از تیم های شرکت کننده در مسابقات جهانی رقیبان اصلی ما هستند؟
در مسابقات بین المللی چین همیشه رقیب اصلی ما محسوب می شود. روسیه هم جزو تیم هایی است که برای ما دردسرساز می شوند. در سبک وزن هم تیم های کره و ویتنام رقیب ما بوده و در سنگین وزن هم بازیکنان اروپای شرقی، فرانسه، اوکراین، برزیل و مصر می توانند رقیبان سرسختی برای ما باشند. در این مدت ما عملکرد همه تیم ها را آنالیز کردیم و برای مبارزه با همه آنها آماده ایم.
 
*عملکرد تیم را در جهانی چطور پیش بینی می کنید؟
ما همه تلاشمان را انجام می دهیم و مطمئنیم بچه های ما بهترین نتیجه را می گیرند. همه شرایط باید فراهم باشد اما به نظر من کسی که برای طلا مبارزه می کند به قرعه اعتقادی ندارد و باید برابر همه رقیبان پیروز شود. ما همه رقبا را جدی می گیریم و بهترین عملکرد مان را در این مسابقات ارائه داده تا قدرت ووشو ایران را به همه نشان دهیم.

نظر شما