مربی تیم کاراته ایران در گفت‌وگو با برنا:

برد پورشیب اتفاقی نبود/ قدرت کاراته ایران به همگان اثبات شد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۹:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۷۱۵
برد پورشیب اتفاقی نبود/ قدرت کاراته ایران به همگان اثبات شد
مربی تیم کاراته ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیا گفت: به هیچ عنوان برد پورشیب اتفاقی نبود، او نشان داد تا چه اندازه کاراته کار قدرتی و خوش فکری است.

سید شهرام هروی در گفت و گو با برنا، در خصوص هفته پایانی مسابقات سوپرلیگ کاراته گفت: مسابقات هفته پایانی برای تیم دانشگاه آزاد بسیار مهم است و 2 بازی برابر لوله سبز و جندی شاپور داریم که با پیروزی برابر این 2 تیم می توانیم قهرمان شویم.

وی تصریح کرد: من از همین جا به بازیکنانمان خسته نباشید می گویم، چراکه هفته های سختی را پشت سر گذاشتند و با شرکت در همه مسابقات و کسب مدال واقعا خسته هستند اما هیچ زمانی حرفی را به میان نیاوردند و با تمام قوا به مصاف حریفانشان رفتند.

مربی تیم ایران در رابطه با جام باشگاههای آسیا اظهار داشت: بهترینها در این رقابتها بودند و کاراته کاران خوبی در تاتامی حضور داشتند. به شخصه معتقدم اولین دوره این رقابتها در سطح خوبی برگزار شد.

هروی در خصوص برد پورشیب برابر رافائل آقایف خاطرنشان ساخت: به هیچ عنوان برد پورشیب اتفاقی نبود، او نشان داد تا چه اندازه کاراته کار قدرتی و خوش فکری است و می شود در همه شرایط به او اعتماد کرد. قدرت کاراته ایران در مبارزه پورشیب و رافائل به خوبی مشخص شد.

نظر شما