پس از معرفی کادر فنی تیم های ملی؛

سمندر: برای موفقیت به کمک همه اساتید مربیان نیاز داریم

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۴:۴۹
کد خبر: ۱۷۱۵۹۴
سمندر: برای موفقیت به کمک همه اساتید مربیان نیاز داریم
رییس فدراسیون کاراته پس از معرفی اعضای کادر فنی تیمهای ملی گفت: کاراته ایران ظرفیت بالایی در بخش مربیان دارد و از کمک آنها به تیم ملی استقبال می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا سمندر اظهار داشت: تیم ملی ایران سال آینده رقابتهای مهمی را پیش رو دارد و باید جوی صمیمانه و دوستانه بر این رشته ورزشی حاکم باشد.

وی تصریح کرد: برای موفقیت در رویدادهایی مهمی همچون بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی آرامش مهمترین عامل است و باید همه برای ایجاد آن تلاش کنیم.

سمندر اینطور ادامه داد: کادر فنی تیم ملی از میان بهترین نفرات و کسانی انتخاب شده که پیش از این هم توانمندیهای خود را به نمایش گذاشته و عملکرد خوبی داشته اند. همانطور که قبلا هم گفته ام کاراته ایران مربیان بزرگی دارد اما به دلیل محدودیت ها متاسفانه ما نمی توانیم از همه آنها در تیم ملی استفاده کنیم. اما مطمئناً از مشاوره های آنها استفاده خواهیم کرد.

رییس فدراسیون کاراته افزود: کاراته ایران ظرفیت های بالایی در بخش مربیان دارد و ما هم برای استفاده از این پتانسیل، نیازمند کمک، همکاری و تجربیات تمام مربیان قهرمان پرور هستیم. مربیان بزرگی که در سالهای گذشته، ملی پوشان ایران در سایه تدبیر و مدیریت آنها، موفقیت های چشمگیری را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند.

سمندر با اشاره به اینکه این درخواست فدراسیون، یک تعارف و سخنی گذرا و باری به هر جهت نیست، تاکید کرد: ما دست همه این عزیزان را صمیمانه و به گرمی می فشاریم و آماده پذیرش نقطه نظرات فنی، پیشنهادات و انتقادات آنها هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی در رقابتهای آتی داشته باشیم و برای میهن اسلامی همچون گذشته افتخارآفرینی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز