تمرین ملی پوشان جودو در کنار قهرمانان المپیک و جهان

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۷۳۴۳۲
تمرین ملی پوشان جودو در کنار قهرمانان المپیک و جهان
اردوی آماده سازی تیم ملی جودو در گرجستان روز گذشته با حضور تیم هایی از کشور میزبان، روسیه و فرانسه در حومه تفلیس آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم سه نفره جودو کشورمان که عصر یکشنبه راهی تفلیس شده بود تا در یک اردوی مشترک شرکت کند روز گذشته تمرینات خود را آغاز کرد.

در این اردو که تیم هایی از فرانسه، روسیه و کشور میزبان نیز حضور دارند، در محلی حوالی نزدیکی تفلیس که کمپ تیم های ملی جودو گرجستان نیز به شمار می رود تشکیل شده و دارای امکانات مناسبی است.

ملی پوشان جودو کشورمان روز دوشنبه و قبل از حضور جودوکاران سایر تیم های، به تنهایی تمرینات هوازی را در کنار دریاچه موجود در این کمپ انجام داده و تمرینات فنی را نیز در سالن مسابقات برگزار کردند.

روسیه و فرانسه با ترکیبی از جوانان و با تجربه های خود در این اردو شرکت کرده که خبری از جودوکاران نامدار آنها نیست ولی گرجی های میزبان با چند تیم خوب در این اردو شرکت کرده اند که برخی از قهرمانان جهان و المپیک آنها نیز در این کمپ شرکت دارند. "لالشا داتاشویلی" دارنده مدال طلای المپیک 2012 از جمله این قهرمانان است.

بر اساس برنامه جودوکاران صبح و عصر کارهای فنی را انجام داده و برنامه های بدنسازی نیز در دستور مربیان قراردارد. با توجه نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابتهای گراند اسلم، احتمال حضور کشورهای دیگر نیز در این اردو وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز