حریفان خوبی در ازبكستان داریم

نصرآزادانی: فعلا به مسابقات آسیایی فكر می‌كنم

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۸۸۹۲۵
نصرآزادانی: فعلا به مسابقات آسیایی فكر می‌كنم
تیم ملی تکواندو کیوروگی مردان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با 6 هوگوپوش راهی تاشکند ازبکستان خواهد شد و علیرضا نصرآزادانی تکواندوکار وزن پنجم ایران خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا نصرآزادانی در خصوص اردوهای تیم ملی گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به شرایط ایده آل رسیده ایم. امیدوارم در ادامه راه به آمادگی روحی و روانی خوبی برسیم تا در روز مسابقات عملكرد قابل قبولی را ارائه دهیم.

وی در رابطه با مسابقات قهرمانی آسیایی تصریح كرد: با توجه به اینكه كسب مدال و امتیاز در این رقابتها برای كسب سهمیه المپیك حائز اهمیت است، كار بسیار سختی را پیش رو داریم اما ما برای كسب بهترین نتیجه راهی این مسابقات خواهیم شد و تمام تلاشمان را به كار خواهیم بست.

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی در پاسخ به این سوال كه چه كشورهایی حریفان ایران در این مسابقات هستند؟ اظهار داشت: حدود 6 حریف خوب در وزن 74- كیلوگرم دارم كه همگی این نفرات در شرایط مطلوبی به سر می برند و قطعا برای كسب مدال به ازبكستان خواهند آمد. كار ما سخت خواهد بود اما قطعا برای كسب مدال خوش رنگ به این مسابقات خواهیم رفت.

نصرآزادانی در خصوص ادامه راه در اردوهای تیم ملی خاطرنشان ساخت: فعلا تمام تمركزم برای قهرمانی آسیایی است. می خواهم در این رویداد بهترین نتیجه را بدست آورم و بعد از بازگشت به سایر مسابقات پیش رو فكر خواهم كرد. 

بیست و یكمین دوره مسابقات كیوروگی قهرمانی آسیایی از 5 تا 7 خردادماه به میزبانی تاشكند ازبكستان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز