جودو جایزه بزرگ مغولستان

پایان تلخ برای ایران با حذف ۴ سنگین وزن

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۱۴۵
پایان تلخ برای ایران با حذف ۴ سنگین وزن
4 جودوکار سنگین وزن تیم ملی ایران در رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان حذف شدند.

 به گزارش سرویس ورزشی برنا، در روز پایانی مسابقات جایزه بزرگ که در مغولستان جریان دارد امروز جودوکاران کشورمان در سنگین وزن به روی تاتامی رفتند که با 2 پیروزی و 4 شکست به کار خود پایان دادند.

در وزن 90- کیلوگرم که تیم ملی کشورمان 2 نماینده داشت، قاسم احدی ابتدا "یی یانگ" از سنگاپور را در کمتر از 2 دقیقه ضربه فنی کرد ولی دور دوم مقابل "شیماوادا" از ژاپن با رنکنیگ 38 جهان در فاصله 5 ثانیه به پایان دقیقه چهارم با ضربه فنی بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

سعید مرادی دیگر جودکار کشورمان در این وزن در اولین دیدار خود مقابل "خوتاگ تسوگوتگورال" از کشور میزبان در آخرین ثانیه های مبارزه باخت و او نیز از جدول کنار فت.

جواد محجوب نماینده ایران در وزن 100- کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست، مقابل "چو گوهام" از کره‌جنوبی در پایان 5 دقیقه مبارزه با یک امتیاز "یوکو" باخت و او نیز از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 100+ کیلوگرم نیز جعفر پهلوانی ابتدا "هوهان بون" از سنگاپور را در 38 ثانیه ضربه فنی کرد و سپس مقابل "لوانی ماتیاشویلی" از گرجستان با رنکنیگ 14 جهان در حالی که یک امتیاز "یوکو" پیش بود در پایان 5 دقیقه مبارزه با یک امتیاز وازاری و یک امتیاز یوکو نتیجه را واگذار کرد.

بنابرین تیم ملی جودو کشورمان با یک مدال برنز امیر قاسمی‌نژاد و یک عنوان پنجمی احسان بهرامیان به کار خود در این مسابقات پایان داد.

این دوره از رقابت‌ها که از سری مسابقات کسب امتیاز ورودی المپیک محسوب می‌شود با حضور 282 جودوکار از 27 کشور در مغولستان جریان دارد و عصر امروز به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز