هفته تربیت بدنی؛ ورزش، نام آوران و قهرمانان

محمدسیفی: راز موفقیتم تمرین و تمرین است

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۵:۲۱
کد خبر: ۲۳۰۱۶۶
محمدسیفی: راز موفقیتم تمرین و تمرین است
طلایی کاروان ووشوی ایران از تمرین‌های شبانه روزی خودش و از حریفان سطح بالای خود صحبت کرد.

محسن محمد سیفی ووشو کار وزن 65- کیلوگرم کشورمان که موفق شد در بازی های آسیایی اینچئون، طلای خود در گوانگژو را تکرار کند تا تنها طلایی ووشو ایران در اینچئون باشد.

سیفی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی برنا از سطح کیفی مسابقات گفت: مسابقات نسبت به دوره گذشته از لحاظ کیفی و کمی بهتر بود. کشورهای گمنام هم موفق شدند در تک وزن ها مدال بگیرند و این نشان از کیفیت بالای بازی ها بود. من هم توانستم در دیدار نیمه نهایی سخت ترین رقیبم از چین را با قدرت شکست دهم و اجازه هیچ گونه ناداوری را به داوران ندادم.آنقدر خوب مبارزه کردم که ناداوری هم حریفم نشد.

او درباره عملکرد کاروان ووشوی ایران در این مسابقات افزود: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم و اگر داوری ها اجازه می داد، حمیدرضا لادور می توانست مدال طلا را بگیرد. چین در این بازی ها فوق العاده کار کرد. در این مسابقات در دو بخش ساندا و تالو 15 طلا توزیع شد که 14 طلا به چینی ها رسید و من تنها طلایی ای بودم که از کشوری به غیر از چین طلا گرفته بود.

سیفی به راحتی موفق شد تمام حریفان خود را از پیش رو بردارد و مدال طلا را در کمال شایستگی مال خود کند. از وی درباره دلیل این اقتدار پرسیدیم و او گفت: فقط تمرین، تمرین و تمرین. من از 17/1 امسال، تمرین های شبانه روزی خودم را شروع کردم و زیر نظر استاد موحدیان کار کردم.

دارنده دو طلای بازیهای آسیایی درباره مسابقات پیش روی خود گفت: تابستان آینده مسابقات جهانی اندونزی را در پیش داریم. در این بازی ها برخی قوانین بخش مبارزه تغییر خواهد کرد. از ماه آینده هم لیگ برتر ووشو آغاز خواهد شد و من هم برای تیم پارس جنوبی بازی خواهم کرد.

قهرمان زنجانی کشورمان در رابطه با استقبال مردم و مسئولین زادگاهش گفت: مردم زنجان همیشه به من لطف داشته اند و این بار هم من را خجالت زده کردند. حاج آقا حسینی امام جمعه و آقای رحمانی فرماندار زنجان هم تقدیری را به عمل آوردند که از این عزیزان هم تشکر می کنم.

وی درباره صحبت های وزیر ورزش مبنی بر پرداخت جوایز ورزشکاران پیش از فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: واقعا دستشان درد نکند. جناب وزیر پیش از اعزام ما هم معوقات سال های 90، 91 و 92 را پرداخت کردند که حسابی در روحیه ورزشکاران اعزامی تاثیر گذاشت و این بار هم با این کارشان ورزشکاران را دلگرم خواهد کرد.

سیفی در پایان گفت: امیدوارم باز هم بتوانم در آینده برای کشورم و مردم عزیز ایران موفقت کسب کنم و پرچم کشورم را در جای جای این کره خاکی به اهتزاز دربیاورم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز