گفت‌وگوی ویژه

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۲:۵۰:۵۹
کد خبر: ۲۶۴۶۰۴
گفت‌وگوی ویژه
رییس فدراسیون ووشو گفت: نظام پرداخت‌های وزارت ورزش به فدراسیون‌ها برنامه‌ای و براساس تفاهم نامه‌ هاست.
مهدی علی‌نژاد در گفتگو با برنا:
دیگر مکانیزم چانه زنی در وزارتخانه برقرار نیست
از وضعیت مالی فدراسیون ووشو راضی هستم

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ورزشی ووشو اعتقاد دارد که نظام مالی درستی در وزارت ورزش و جوانان برقرار شده است.

علی نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا با اشاره به مطرح شدن بحث ورزش همگانی بیان کرد: بحث ورزش همگانی مورد توجه وزارتخانه است. برای اولین بار بودجه خاصی به این امر در فدراسیون ها اختصاص داده شده است. چشم انداز روشنی را در این زمینه می بینم و بسیار خوب است که بتوانیم با توجه به ورزش همگانی مردم را به ورزش تشویق کنیم چون این موضوع در نهایت سلامت جامعه را در پی دارد که اصلی ترین موضوع است. شعبانی بهار هم توضیحات خوبی در این زمینه داد و امیدوارم طرح های لازم اجرا شود.

علی نژاد درباره بحث بودجه های فدراسیون ها گفت: سال های منتهی به سال 93 برای فدراسیون های ورزشی سال های سختی بود. خوشبختانه با حضور وزیر ورزش جدید نظم و نظام خوبی به پرداخت ها داده شده است. در ابتدای سال 93 بودجه ای در وزارت ورزش برای هر فدراسیونی به تصویب رسید و تفاهم نامه امضا شد. بودجه فدراسیون ها هم بر همین اساس پرداخت شد و دیگر مکانیزم چانه زنی در وزارتخانه برقرار نیست. الان نظام پرداخت ها برنامه ای و براساس تفاهم نامه هاست.

وی ادامه داد: شخصا از وضعیت مالی فدراسیون ووشو راضی هستم. نه تنها بدهی نداریم بلکه بدهی های گذشته هم پرداخت شده و این اتفاق مثبتی برای ماست. از وزیر، سجادی و هاشمی تشکر می کنم که بودجه فدراسیون ها را در حد توان فراهم کرده اند و دیگر اینطور نیست که پول وزارتخانه به یکی دو باشگاه خاص اختصاص پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز