علی نژاد: تبعیضی بین آقایان و بانوان وجود ندارد/ می خواستند در انتخابات ووشو حاشیه ایجاد کنند

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۶۹۳۵۳
علی نژاد: تبعیضی بین آقایان و بانوان وجود ندارد/ می خواستند در انتخابات ووشو حاشیه ایجاد کنند
رییس فدراسیون ووشو گفت: سال 93 برای فدراسیون ووشو سال پرکار و موفقی بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی علی نژاد در حاشیه مسابقات ووشو قهرمانیکشور درباره ارزیابی خود از سطح فنی این مسابقات گفت: خوشبختانه سطح مسابقات در ردهجوانان و بزرگسالان بسیار خوب و رقابت ها نزدیک است به طوری که ما را برای داشتن یکتیم ملی قوی در سال 94 بیش از پیش امیدوار می کند.

 

رییس فدراسیون ووشو درباره برنامه های مهم این فدراسیون در سال 94 نیزگفت: در سال 94، سه رویداد رسمی بسیار مهم داریم. بر این اساس، اواسط مرداد ماه مسابقاتجوانان آسیا در چین برگزار می شود و سپس مسابقات بزرگسالان جهان در اواسط آبان ماهدر اندونزی برگزار خواهد شد.

 

رییس فدراسیون ووشو ادامه داد: با توجه به مسابقات پیش رو در سال 94،اردوهای تیم ملی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان دی ماه سال آینده ادامه خواهدداشت.

 

وی در پاسخ به این سئوال که چه قدر به موفقیت ووشوکاران ایرانی در مسابقاتسال آینده امیدوار است، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی ملی ما را بسیار امیدوار کردهاست. البته عوامل بسیاری در پیروزی یا شکست در ورزش ووشو دخیل است و از اکنون نمی تواندرباره سال آینده پیش بینی کرد.

 

رییس فدراسیون ووشو ادامه داد، مسابقات ما مسابقات رکوردی نیست و امکاندارد فردی که همیشه برنده است با یک لحظه غفلت شکست بخورد؛ لذا لزوما نمی توان پیشبینی کرد اما سطح فنی بازیکنان ما بسیار بالاست و همین مساله ما را امیدوار می کندو انشاالله بتوانیم موفقیت های گذشته را تکرار کنیم.

 

علی نژاد درباره برنامه های فدراسیون برای تامین منابع مالی سال آیندهنیز ابراز امیدواری کرد در این ارتباط وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایتخوبی از فدراسیون ووشو داشته باشند تا فدراسیون از این بابت با مشکل مواجه نشود ، ضمناینکه با حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تا کنون مشکلی در این ارتباط وجودنداشته است.

 

وی ادامه داد: در کنار بازی های آسیایی، مسابقات جام جهانی را داشتیمکه در این مسابقات نیز توانستیم نایب قهرمان شویم. همچنین سومین دوره مسابقات غرب آسیارا امسال با حضور 10 کشور برگزار و فدراسیون جدیدی به نام فدراسیون آسیای میانه و غربآسیا را پایه گذاری کردیم و خوشبختانه ایران با مجوز کنفدارسیون ووشو آسیا توانست ریاستدبیر کلی این فدراسیون جدید را عهده دار شود.

 

رییس فدراسیون ووشو با اشاره به این که امسال، مجمع انتخاباتی فدراسیونووشو برگزار و فدراسیون برای چهار سال آینده تعیین تکلیف شد، افزود، به رغم رقابتیکه وجود داشت در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو جامعه ووشو یکدست و یکپارچه علاقه مندبود تا راهی را که در هشت سال گذشته طی شده، ادامه یابد و این مساله نشان دهنده ثباتاین فدراسیون و همدلی و اتحاد در جامعه ووشو است.

 

علی نژاد یادآور شد: همچنین امسال، لیگ ووشو در چهار رده سنی و به صورتمنظم برگزار شد و حتی یک روز در برگزاری مسابقات تعویق نداشتیم و در مجموع سال 93 برایفدراسیون ووشو سال پرکار و موفقی بود.

 

وی همچنین درباره حاشیه هایی که در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو وجودداشت نیز گفت: عده ای برای نامزدی ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند که به نظر میآمد شرایط رقابت را ندارد و چون شرایط رقابت در یک فضای طبیعی را نداشتند می خواستندحاشیه ایجاد کنند که خوشبختانه با درایت وزارت ورزش و مجمع فدراسیون ووشو این اتفاقنیفتاد.

 

رییس فدراسین ووشو همچنین درباره برنامه های این فدراسیون برای ارتقایسطح بانوان ووشوکار نیز گفت: همه برنامه هایی که برای آقایان داریم برای خانم ها نیزمد نظر قرار گرفته و هیچ تبعیضی در این خصوص وجود ندارد و برای همین است که در حوزهبانوان، فدراسیون ووشو یکی از موفق ترین فدراسیون ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز