سرمربی چینی تیم ملی ووشو:

تالوی ایران را به اوج می‌رسانم

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۲۲
تالوی ایران را به اوج می‌رسانم
سرمربی چینی تیم ملی ووشو گفت: برای دستیابی به کسب بهترین جایگاه در رقابت های برون مرزی در نظر گرفته ام و امیدوارم در این زمینه تاثیر گذار باشم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، "خو گوا وانگ" سرمربی تیم ملی ووشو ایران در صحبت های خود اظهار داشت: در ووشوی چین حرکات پایه ای در تالو بسیار مهم است و من با توجه به تقویت این بخش برنامه های گسترده ای را در دستور کار خود قرار داده ام و قطعا با پتانسیلی که در تالو کاران ایران سراغ دارم، کسب بهترین جایگاه در این بخش دور از دسترس نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه 6 سال پیش هدایت تیم ملی تالو ایران را عهده دار بودم، شناخت کلی از تالو کاران ایران داشتم و خوشبختانه امروز با رویکردی که علی نژاد رییس فدراسیون ووشو دارد، شاهد روند صعودی این رشته در ووشو ایران هستم و امیدوارم بتوانم این سیر را همچنان به سمت و سوی موفقیت سوق دهیم.

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: رشته تالو کاملا از نظر تکنیکی متفاوت با رشته ساندا است. ضمن اینکه رشته تالو تنها اجرای حرکات سخت پایه ای است که با تکنیک و تاکتیک خاصی اجرا می شود و با این روال برای پیشرفت باید رده پایه را تقویت و محکم نمود و من با این نگرش هدایت تیم ملی ایران را عهده دار شدم.

وی در پایان گفت: با پیشرفت ووشو و جهش مثبت در زمینه رشته تالو برنامه های گسترده ای خود را برای دستیابی به کسب بهترین جایگاه در رقابت های برون مرزی در نظر گرفته ام و امیدوارم در این زمینه تاثیر گذار باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز