بهترین ها در مسابقات کسب سهمیه المپیک حاضر می‌شوند

تاجیک: امیدوارم کار به دور دوم کشیده نشود

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۵:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۷۰
تاجیک: امیدوارم کار به دور دوم کشیده نشود
تکواندو کار تیم ملی ایران گفت: در مسابقات کسب سهمیه المپیک بهترین ها حضور پیدا می کنند و امیدوارم دو نماینده ایران بتوانند موفق شوند.

حسین تاجیک تکواندو کار تیم ملی ایران که به دلیلی مصدومیت از حضور در ترکیب تیم دور بود، پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود با تمرینات فراوان توانست دوباره به ترکیب باز گردد.

حسین تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: قبل از مسابقات جهانی کره جنوبی با مصدومیتی از ناحیه زانو روبه رو شدم که این موضوع باعث شد تا نتوانم در انتخابی ها پیروز از میدان خارج شوم و تصمیم گرفتم با فیزیوتراپی تمام مصدومیتم را حل کنم و بتوانم دوباره در اردوی تیم ملی حضور داشته باشم.

وی افزود: در حال حاضر هم دوران مصدومیتم به پایان رسیده و در اردوی تیم ملی تکواندو حاضر هستم. تمرینات هم هر روز به طور جدی پیگیری می شود و امیدوارم بتوانم با حضور در ترکیب تیم ملی به ملی پوشان کمک کنم.

تاجیک تصریح کرد: همه ملی پوشان تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند. باقری معتمد و کرمی هم که نفرات اعزامی به کسب سهمیه المپیک هستند تلاش می کنند که با آمادگی کامل به مسابقات باکو اعزام شوند.

تکواندو کار تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی توانست برای اولین بار عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کند که این به یک امتیاز مثبت برای ملی پوشان است که با روحیه بالا بتوانند در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنند و امیدوارم که هر دو نفر در باکو سهمیه کسب المپیک را بدست آورند.

تاجیک در پایان گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک از تمام مسابقات سخت تر است. در واقع در این رقابت ها قهرمانان المپیک و جهان حضور پیدا می کنند و همگی برای موفقیت به مسابقات اعزام می شوند. به نظر من همه تیم های حاضر در کسب سهمیه المپیک خوب هستند و تیم ملی ایران با این موفقیت در مسابقات جهانی نشان داده که بهتر از همه کشورها است.

نظر شما