اسدیان: ووشو سال ۲۰۲۰ المپیکی می شود

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۸۷۰۰
اسدیان: ووشو سال ۲۰۲۰ المپیکی می شود
مربی تیم ووشو جوانان گفت: زمزمه های حضور رشته ووشو در سال 2020 در المپیک شنیده می شود و تمامی کشورها برای حضور موفق در این رقابت ها از هم اکنون سرمایه گذاری کرده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، توحید اسدیان مربی تیم ووشو جوانان در صحبت های خود اظهار داشت: از آنجایی که زمزمه های حضور رشته ووشو در سال 2020 در المپیک شنیده می شود تمامی کشورها برای حضور موفق در این رقابت ها از هم اکنون سرمایه گذاری خود را در این رشته آغاز کرده‌اند و با این شرایط حتی کشورهای عربی که برای ایران زنگ تفریح بوده‌اند را نباید دست کم گرفت.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی تالوی جوانان جهت حضور در پیکارهای جوانان آسیا در "شانگ های" چین تصریح کرد: خوشبختانه تیم ملی تالوی جوانان ایران تا کنون اردوهای منظمی را پشت سر گذاشته و طبق برنامه سومین مرحله این اردوها را تا 13 تیرماه ادامه خواهیم داد.

مربی تیم ووشو جوانان گفت: البته بعد از 3 روز استراحت جوانان تالو ایران اردوهای خود را در 3 مرحله تا زمان برگزاری رقابت های جوانان آسیا در "شانگ های" از سر خواهند گرفت، ضمن اینکه با وجود بالا بودن سطح رقابت های "شانگ های" یک تورنمنت بین المللی در کشور جمهوری آذربایجان در نظر گرفته شده است. 

وی در ادامه تاکید کرد: البته در تورنمنت بین المللی باکو تنها در بخش "تای چی چوان" در بخش تالو به اجرای فرم خواهد پرداخت که با نظر کمیته فنی تنها یک نماینده در این مسابقات به اجرای فرم خواهد پرداخت. 

اسدیان با اشاره به اینکه کسب مدال در رقابت های جوانان آسیا سخت خواهد بود، گفت: در این رقابت ها ووشوکارانی که در رقابت های گوانگجو صاحب عنوان بودند نیز حضور خواهند داشت و با این شرایط باید تالوکاران ما با بیشترین آمادگی در این مسابقات به روی "تالوفیلد بروند" و این کار ما را برای هدایت آنها به بهترین نحو سخت تر خواهد کرد.

مربی تیم ووشو جوانان در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط تیم های پایه برای مدال آوری بسیار سخت است، چرا که این رده سنی همیشه در حال نوسان هستند و یک پروسه را از نظر سنی در رده نونهال به نوجوان و جوانان در پیش رو دارند و با این روند نیز کار ما برای آموزش آنها سخت خواهد شد.

وی در پایان گفت: رشته ووشو و مخصوصا تالو با حمایت های مسوولین این فدراسیون توانسته به عنوان یک حریف جدی برای ووشو کاران مدعی شرق آسیا تبدیل شود و با نگرشی که رییس فدراسیون در پیش رو دارد، قطعا آینده این رشته درخشان تر و جهش مثبت این رشته قابل محسوس تر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز