رییس فدراسیون کاراته در چین و شاکی‌اش در قطر

احمد پناهی: پیشکسوتان بروند و برایم از رشیدی رضایت بگیرند

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۰۵۲
احمد پناهی: پیشکسوتان بروند و برایم از رشیدی رضایت بگیرند
رییس فدراسیون کاراته خواستار این شده است که پیشکسوتان این رشته بروند و از محمود رشیدی برایش رضایت بگیرند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در زمان ریاست کتیرایی بر فدراسیون کاراته مسابقات جام وحدت برگزار شد. گویا 200 میلیون تومان هزینه این جام شده بود که بخشی از این مبلغ توسط محمود رشیدی نایب رییس وقت فدراسیون پرداخت می شود.

در زمان سرپرستی امیررضا آهی بر فدراسیون کاراته، رشیدی مدارکی را در این خصوص ارائه می دهد تا طلب خود را دریافت کند که آهی اعلام می کند فدراسیون در حال حاضر چنین پولی در اختیار ندارد و رشیدی برای دریافت پول خود باید صبر کند.

از آنجایی‌که عمر سرپرستی آهی بلند نبود و در ادامه عباس احمد پناهی ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت؛ این پناهی بود که باید این مبلغ را پرداخت می کرد، اما پناهی به جای پرداخت طلب رشیدی، نایب رییس اسبق فدراسیون را متهم به پرونده سازی کرده، از همین رو رشیدی هم مدارکی در این خصوص ارائه داده که نشان می داد او از فدراسیون طلب کار است.

گفته می شود در ادامه رشیدی شکایت کرده و حساب فدراسیون کاراته را مسدود می کند که بعد از آن فدراسیون کاراته 70 میلیون بدهی را به رشیدی می دهد، اما با این حال رشیدی که بابت این موضوع بسیار ناراحت بوده کوتاه نیامده و بخاطر تهمت و افترایی که پناهی به او زده، حکم جلب رییس فدراسیون را می گیرد.

البته گویا قبل از اینکه حکم جلب پناهی صادر شود رییس فدراسیون کاراته تصمیم می گیرد به یونان سفر کند تا در کنار تیم کشورمان که در کاپ جهانی یونان شرکت کرده بود حاضر شود، اما معلوم نیست چرا پناهی سر از امارات در می آورد؟

می گویند وی برای رایزنی برای حضور در انتخابات کنفدراسیون آسیا به امارات رفته است تا این سوال مطرح شود که پناهی برای رایزنی با چه کسی به امارات رفته؟ مگر این کشور مسوول بلند پایه ای در کاراته دارد؟ اصلا مگر اماراتی ها در کاراته جایگاهی دارند که رییس فدراسیون کشورمان به این کشور سفر کرده است؟

جالب اینکه پناهی از امارات راهی چین شده و هم اکنون انتظار تیم ملی را که طی روزهای آتی به این کشور سفر خواهند کرد تا در پیکارهای قهرمانی آسیا شرکت کنند را می کشد.

بعد از سفر پناهی به چین سوالی دیگر با این مضمون مطرح شده که چرا عباس احمدپناهی از امارات با تهران باز نگشته تا به تیم اعزامی به چین نظارت کرده و در کنار کاراته کاها با این کشور برود؟

آیا تمام این شواهد نشان از مشکل بزرگی که دامن فدراسیون کاراته و رییس آن را گرفته، نمی دهد؟

به هر تقدیر گفته می شود احمد پناهی خواستار این شده است که پیشکسوتان این رشته رفته و از محمود رشیدی برایش رضایت بگیرند و این در حالی است که رشیدی در ایران نبوده و به قطر رفته است.

به هر حال امید می رود که مشکلاتی که گریبان فدراسیون کاراته را گرفته و مدام به آن دامن زده می شود هر چه زودتر حل شود تا این رشته مدال آور متضرر نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز