با توانایی‌های بانوان امکان حضور در المپیک را داریم

افشارزاده: تکواندو از جمله رشته‌های موفق و مدال آور است

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۲۰:۲۱:۲۸
کد خبر: ۷۵۲۸۱
افشارزاده: تکواندو از جمله رشته‌های موفق و مدال آور است
دبیر كمیته ملی المپیک گفت: تكواندو از جمله رشته های موفق و مدال آور در المپیک محسوب می شود به همین دلیل ما هم از این فدراسیون حمایت می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک امروز به همراه سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون، زهرا سروی سرپرست بانوان و اصغر رحیمی نماینده كمیته ملی المپیک در تكواندو ضمن حضور در فدراسیون تكواندو از اردوی تیم ملی مردان و بانوان دیدار کرد و مورد استقبال ملی پوشان نیز قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار دوستانه رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی گزارشی از عملكرد تكواندو كاران و نحوه آماده سازی آنها ارائه كرد و در ادامه افشارزاده خطاب به ملی پوشان گفت: از اینكه در میان قهرمانان و مدال آوران تكواندو كشورمان هستم، بسیار خوشحالم چون توانستید با تلاش مضاعف و انگیزه بالا ركورد كسب سهمیه المپیک را در باكو شكسته و افتخاری بزرگ برای كشور بدست بیاورید و همین باعث شده كه برای تكواندو ارزش زیادی قائل باشم چون با در اختیار داشتن ملی پوشان با انگیزه و مربیان سطح بالای دنیا و البته مدیریت موفق در فدراسیون به بهترین نتایج ممكن دست پیدا کردید. 

وی ادامه داد: شرایط تكواندو به گونه‌ای است كه مردم انتظار زیادی را از تیم ملی دارند و معتقدم با این فضای مطلوبی كه فدراسیون برای شما ایجاد كرده بدون شک می توانید این روند صعودی را با سرعت دو چندان دنبال كنید. باید تاكید كنم كه پولادگر با تلاش و برنامه ریزی توانسته است بهترین فضا را برای تكواندو ایجاد كند و معتقدم كه از مهمترین دلایل موفقیت در فدراسیون تكواندو ایجاد نظم و اخلاق است و اگر این دو عامل وجود نداشته باشد، دسترسی به موفقیت و پیروزی نیز امكان پذیر نخواهد شد و اطمینان داشته باشید كه با همین انسجام و اعتقادات مثبتی كه ایجاد شده می توانیم در تمامی رقابت های آینده به نتایج دلخواه دست پیدا كنیم.

افشارزاده در پایان دیدار از تیم ملی تكواندو مردان اظهار داشت: تكواندو از جمله رشته های موفق و مدال آور در المپیک محسوب می شود به همین دلیل كمیته ملی المپیک حمایت های لازم را برای دستیابی به اهداف مورد نظر انجام خواهد داد و در این خصوص از هیچ تلاشی كوتاهی نخواهیم كرد.

اما بعد از دیدار با ملی پوشان و آشنایی با وضعیت فعلی و برنامه های آینده، بهرام افشارزاده بر سر تمرینات تیم ملی تكواندو بانوان حاضر شد. در ابتدای این دیدار نیز سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تكواندو گزارشی از عملكرد بانوان ارائه كرد و گفت: بین تیم های مردان و بانوان هیچ تفاوتی قائل نشدیم و هر دو از امكانات مساوی برخوردار هستند و سعی می كنیم با كار شبانه روزی و استفاده از سر مربی كره‌ای بتوانیم در مسابقات تایلند سهمیه المپیک را تصاحب كرده و در بخش بانوان نیز نماینده‌ای را در المپیک داشته باشیم كه اطمینان دارم با كمی تلاش و تمركز روی تمرینات، رسیدن به این هدف برای ما دور از دسترس نخواهد بود.

اما بعد از توضیحات رییس فدراسیون تكواندو در ادامه افشارزاده خطاب به ملی پوشان بانوان نیز افزود: از اینكه فدراسیون تكواندو دارای چنین امكاناتی است، احساس خوبی دارم و شما ملی پوشان می توانید با چنین فضای ایده آلی و به دور از تمامی حواشی فقط روی روند آماده سازی خود تمركز كنید و از تیم مردان هم عقب نباشید.

وی در ادامه بیان کرد: سایر كشورها در تكواندو سرمایه گذاری وسیعی را انجام داده‌اند و حتی برای تیم های ملی بانوان خود از مربیان مرد استفاده می كنند، ولی با شناختی كه از این سرمربی كره‌ای دارم با كمی برنامه ریزی و تلاش می توانیم مجوز حضور در المپیک 2012 لندن را تصاحب كنیم و امیدوارم كه شاهد موفقیت ملی پوشان تكواندو باشیم اما نكته ای كه برایم بسیار با اهمیت و جالب بود این نظم و فضای ایده آلی است كه در اختیار دارید و همین باعث موفقیت تكواندو می شود.

افشارزاده در پایان گفت: باید قدر این تلاش‌ها و زحماتی كه فدراسیون متحمل شده را بدانید و در مقابل حریفان مبارزات قابل قبولی را ارایه كنید، البته به خوبی می دانم كه كار بسیار سختی را پیش رو داریم چون همه كشورها روی این رشته المپیكی نظری خاص داشته و همه حریفان با اقتدار وارد شیاپچانگ می شوند اما با قابلیت هایی كه تكواندوكاران بانوان دارند حتماً امكان حضور در المپیک لندن را داریم و امیدوارم كه با این مهم دست پیدا كنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز