خوش خبر اعلام کرد

آغاز اردوی تیم ملی والیبال از ۱۸ آبان

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۶:۵۰
کد خبر: ۱۴۵۱۷۹
آغاز اردوی تیم ملی والیبال از ۱۸ آبان
مدیر تیم ملی والیبال گفت: اردوی کوتاه مدت تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات جام قهرمانان بین قاره ای ژاپن از 18 آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر خوش خبر با یادآوری اینکه 20 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند، گفت: همانگونه که اطلاع دارید لیگ برتر والیبال از پنجم آبان ماه آغاز می شود و در حال حاضر ملی پوشان والیبال در اختیار باشگاه های خود قرار دارند.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم ملی والیبال به دلیل حضور بازیکنان در لیگ برتر از نظر آمادگی جسمانی بازیکنان، نگرانی ندارد، خاطر نشان کرد: اردوی کوتاه مدت تیم ملی برای انتخاب 14 بازیکن از بین 20 بازیکن دعوت شده و ایجاد هماهنگی بیشتر بین آنان است.
 
مدیر تیم ملی والیبال تصریح کرد: بازیکنان ملی پوش تا 15 آبان در اختیار باشگاه ها قرار دارند، سپس دو روز استراحت می کنند و از 18 آبان ماه اردوی کوتاه مدت تیم ملی تشکیل خواهد شد که 20 بازیکن انتخابی در قالب یک گروه تمرینات خود را زیر نظر خولیو ولاسکو و کادر فنی به مدت چهار روز در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه درخواست تهیه بلیت برای 22 آبان شده است، گفت: در صورت قطعی شدن این زمان، تیم ملی والیبال 22 آبان راهی ژاپن می شود و تا آغاز مسابقات تمرینات آمادگی خود را در این کشور با 14 بازیکن پیگیری خواهد کرد.

خوش خبر همچنین از احتمال اردوی تیم ملی والیبال در یکی از باشگاه های ژاپن خبر داد و گفت: احتمال دارد تیم ملی والیبال در باشگاه پاناسونیک ژاپن اردوی آمادگی خود را برگزار کند، اگر این برنامه قطعی شود، شاید تیم ملی یک یا دو روز زودتر راهی ژاپن شود.

تیم ملی والیبال ایران با کسب مقام قهرمانی در هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا جواز حضور در رقابت های بین قاره ای را کسب کرد.

مسابقات والیبال بین قاره ای ژاپن از 28 آبان ماه با حضور تیم های ایران، ژاپن، ایتالیا، ایالات متحده، برزیل و روسیه آغاز می شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت. دو روز نخست این رقابت ها در شهر کیوتو برگزار می شود و بعد از یک روز استراحت تیم های از اول تا سوم آذرماه در توکیو مسابقات خود را پیگیری می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز