سرمربی توزین الكتریك كاشان:

بچه ها حریف را دست کم گرفتند

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۹۱
بچه ها حریف را دست کم گرفتند
سرمربی تیم بسكتبال توزین الكتریك گفت: بازیكنان توزین الكتریك كاشان به دلیل اینكه به فكر نیم فصل بودند بازی را ساده گرفتند و نتوانستند توانایی های خود را بروز دهند.

ولاد ژورویچ پس از كسب آخرین پیروزی در مرحله رفت لیگ برتر بسكتبال باشگاه های كشور خاطرنشان كرد: هیئت بسكتبال شهركرد خیلی خوب تیم ما را آنالیزكرده و با شناسایی نقاط قوت، برای از كارانداختن آن در طول بازی طرح و برنامه داشت. درنیم فصل این رقابتها هیچ تیمی در مقابل توزین الكتریك كاشان مثل شهركرد این قدر باهوش و خوب بازی نكرده بود.

وی افزود: توزین الكتریك كاشان هفته گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان خیلی خوب بازی كرد اما امروز در مقابل شهركرد اصلا خوب نبودیم.

سرمربی تیم توزین الكتریك كاشان در ادامه عملكرد تیمش را در نیم فصل این رقابتها مثبت ارزیابی كرد و گفت : ما در نیم فصل این رقابتها با 7 پیروزی و 4 شكست كارنامه ای نسبتا موفق داشته ایم، اما برای نیم فصل دوم باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا جزو 4 تیم اول رقابتها باشیم.

ولاد ژورویچ با اشاره به 5 بازی خارج خانه و 6 بازی داخل خانه توزین الكتریك كاشان در نیم فصل دوم این رقابتها اظهار داشت : در صورت پیروزی در یكی از بازی مهم خود در برابر ذوب آهن اصفهان و یا پتروشیمی می توانیم جزو 4 تیم اول مسابقات باشیم تا در بازی پلی آف مقابل راه و ترابری قم بازی كنیم.

سرمربی توزین الكتریك كاشان با تاكید بر حفظ بازیكنان توزین الكتریك برای نیم فصل دوم گفت : شاید تغییراتی در تیم داشته باشیم و یكی دو بازیكن در بعضی از پستها با بازیكن دیگری جابجا شوند.

نظر شما