برای انجام دیدار تدارکاتی

تیم ملی والیبال استرالیا به ایران می‌آید

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۴:۱۳
کد خبر: ۱۷۳۵۵۶
تیم ملی والیبال استرالیا به ایران می‌آید
سرپرست تیم ملی والیبال ایران از سفر تیم ملی استرالیا به ایران برای برگزاری چند دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ایران خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر خوش خبر افزود: فدراسیون والیبال استرالیا از ایران درخواست میزبانی برای سه بازی تدارکاتی و دوستانه کرده است که مسئولان فدراسیون والیبال با این درخواست موافقت کردند.

وی تصریح کرد: بر این اساس تیم ملی والیبال استرالیا اردیبهشت ماه به تهران خواهد آمد و سه بازی با تیم های ملی الف و ب ایران برگزار خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه اردوی تیم های ملی الف و ب ایران از دهم فروردین ماه سال آینده آغاز می شود، گفت: 30 بازیکن منتخب در این مرحله به اردو دعوت می شوند که تمرینات خود را در دو گروه الف و ب آغاز می کنند و در پایان هر مرحله از اردو تعدادی حذف و در مرحله بعد تعدادی اضافه می شوند. بدین ترتیب بر اساس سیاست تدوین شده، سعی خواهیم کرد که از کلیه بازیکنانی که درخشش خوبی در لیگ برتر داشته اند، استفاده و آنها را تست کنیم. بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت زیر نظر حسین معدنی، چورا و دیگر اعضای کادر فنی کار خواهند کرد.

وی درباره دیگر دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران گفت: پس از اردوی مشترک با استرالیا تیم ملی والیبال ایران راهی بلغارستان می شود و سپس از آن کشور به صربستان خواهد رفت. ملی پوشان در این کشورها چند بازی تدارکاتی و دوستانه برگزار می کنند تا آماده حضور در لیگ جهانی والیبال شوند.

نظر شما