هیچ کس نباید اندازه ما پول بگیرد!

نیکخواه بهرامی: هیچ خبری از تیم ملی ندارم

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۸۰۷۷۸
نیکخواه بهرامی: هیچ خبری از تیم ملی ندارم
بسکتبالیست مهرام گفت: سرمربی دانشگاه آزاد می‌خواهد به مهرام فشار وارد کند.

صمد نیکخواه بهرامی در گفت و گو با خبرنگار  ورزشی برنا در خصوص مصدومیتش، شرایط تیم ملی بسکتبال و بازی نیمه نهایی مهرام مقابل دانشگاه آزاد صحبت های جالبی را مطرح کرده که در ادامه می خوانید.

*وضعیت مصدومیتت چطور است؟
خوشبختانه بهتر هستم. روش درمانی جدیدی را روی پایم امتحان کرده ام که پزشکان گفته اند 3 هفته بعد آثارش مشخص می شود.

*می‌توانی فردا مقابل دانشگاه آزاد بازی کنی؟
بله برای بازی کردن مشکلی ندارم و با درد بازی می کنم.

*اگر مصدومیتت تشدید شود، چطور؟
بالاخره باید بازی کنم. قرارداد دارم و مجبورم با درد هم که شده بازی کنم.

*اگر مصدومیتت تشدید شود؟
باید با این مشکل کنار بیایم. کاری نمی شود کرد. تیم به من نیاز دارد و باید به مهرام کمک کنم.

*سرمربی دانشگاه آزاد در مصاحبه‌ای گفته مهرام با حضور تو و حدادی تیمی غیر معمولی است. نظرت در این باره چیست؟
شاهین طبع به من لطف دارد. ما سعی می کنیم بازی همیشگی خودمان را ارایه می دهیم و به این حرف ها اهمیتی نمی دهیم. شاید در ظاهر چنین حرف هایی تعریف و تمجید باشد اما در واقعیت یک چیز دیگر است. اهداف آقایان یک چیز دیگر است و می خواهند فشار را از تیم خودشان بردارند و به تیم ما وارد کنند. من دلیل این حرف ها را نمی دانم و بهتر است سرمربی تیممان جواب این اظهارات را بدهد. من بازیکن هستم و مثل همیشه وظیفه ام را در زمین انجام می دهم.

*در جریان برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی هستی؟
از پارسال که قهرمان شدیم و من به لیگ چین رفتم دیگر هیچ خبری از فدراسیون و تیم ملی ندارم. واقعا نمی دانم در فدراسیون چه خبر است و چه برنامه هایی برای بازی های آسیایی دارند.

*فکر می‌کنی تیم ملی بتواند قهرمان شود؟
اگر همه بچه ها سالم باشند و مشکل خاصی نداشته باشیم، حتما قهرمان می شویم. با وجود همه مشکلات با تمام توان برای تیم ملی بازی خواهیم کرد.

*این روزها بحث‌هایی مطرح شده که عمده توجهات به رشته‌هایی مثل فوتبال و بسکتبال است. در این باره صحبت کن؟
همه جای دنیا درآمد فوتبالیست ها و بسکتبالیست ها بیشتر است. ما هم باید خودمان را با دنیا مقایسه کنیم. من به همه حق می دهم و اعتقاد دارم باید به ورزش های دیگر هم رسیدگی شود اما نه اینکه از بسکتبال و فوتبال بزنند و به بقیه رشته ها بدهند. در بسکتبال هم به جرات می گویم فقط 5 نفر هستند که قراردادهای خوب دارند و بقیه در حدود 10 میلیون یا کمتر پول می گیرند. به نظر من تقسیم پول تا حالا در ورزش درست نبوده و باید تعادل برقرار شود.

*اما برخی رشته‌های مدال‌آور به خودشان حق می‌دهند درآمد بیشتری داشته باشند؟
در اینکه باید به آنها هم رسیدگی شود شکی نیست اما نباید انتظار داشته باشند اندازه فوتبالیست ها و بسکتبالیست ها پول بگیرند. کشتی گیران ما در دنیا بهترین هستند اما هر کجای دنیا هم که بروند همین قدر پول می گیرند نه بیشتر. مثلا بهداد سلیمی بهترین وزنه بردار سنگین وزن دنیا است و اگر فکر می کند در خارج از ایران به او بیشتر پول می دهند، برود آنجا وزنه بزند اما باور کنید در هیچ کشوری بیشتر از سالی 50 میلیون نمی دهند در حالی که بهترین بسکتبالیست دنیا سالی 200 میلیون دلار درآمد دارد. تکواندو کاری هم که مدال طلای جهانی دارد بیشتر از سالی 10 هزار دلار نمی گیرد. به نظر من قیاس ها درست نیست. خود من وقتی دیدم باشگاهی در ایران نمی تواند پولی که می خواهم را بدهد به چین رفتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز