آرزوی صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی را برآورده می‌کنیم

داودی: شرایط تیم ملی با زمان ولاسکو تفاوتی ندارد

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۹:۴۴
کد خبر: ۱۸۸۸۴۷
داودی: شرایط تیم ملی با زمان ولاسکو تفاوتی ندارد
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی آرزوی هر ایرانی است و همه بازیکنان با انگیزه و تلاش زیاد تمرین می کنند تا به این هدف برسیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رحمان داودی اظهار کرد: در ست اول بازی دوم مقابل بلغارستان هنگام زدن سرویس فیله سمت راست کمرم گرفت و با نظر پزشک تیم ملی به مسابقه ادامه ندادم و یک روز تمرین نکردم اما این مشکل حل شده است و از امروز می توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم.

وی خاطرنشان کرد: در بازی اول مقابل بلغارستان تا حدودی سردرگم بودیم زیرا بعد از تمرینات پرفشاری که در دو ماه گذشته انجام داده ایم هنوز به طور کامل در شرایط مسابقه قرار نگرفته ایم.

داودی افزود: در بازی دوم شرایط تیم بهتر شد. البته هنوز به زمان بیشتری احتیاج داریم تا به هماهنگی برسیم اما خوبی بازی های تدارکاتی این است که تیم را به شرایط مسابقه و ایده آل می رساند.

بازیکن دریافت کننده تیم ملی ایران گفت: شرایط آب و هوایی و اختلاف ارتفاع شهر وارنا با ایران در کار بازیکنان تاثیرگذار بود که نتیجه آن را در ضعف دریافت تیم ملی در دو مسابقه با بلغارستان دیدیم.

وی تاکید کرد: مردم منتظر ادامه موفقیت های تیم ملی هستند که باید به خواسته آنها احترام بگذاریم. مهم این است که امسال پیشرفت کنیم و این پیشرفت فقط زمانی حاصل می شود که به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کنیم.

داودی افزود: صعود تیم ملی آرزوی هر ایرانی است و همه بازیکنان با انگیزه و تلاش زیاد تمرین می کنند که به این هدف برسیم. پیروزی بر ایتالیا می تواند کمک زیادی به ما در راه رسیدن به مرحله نهایی لیگ جهانی کند.

وی درباره کار کردن زیر نظر اسلوبودان کواچ گفت: شرایط تیم ملی با دوران ولاسکو تفاوت اساسی ندارد زیرا ما بر اساس روش های روز کار می کنیم و فقط برخی جزئیات و ریزه کاری های بازی با نظر کواچ تغییر کرده است.

نظر شما