بازی‌های تدارکاتی بیشتری می‌خواهیم

مهدوی: کواچ می‌تواند ایران را به موفقیت برساند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۸:۱۳
کد خبر: ۱۸۸۸۴۸
مهدوی: کواچ می‌تواند ایران را به موفقیت برساند
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: کواچ به خوبی شرایط بازیکنان را درک می‌کند و دانش او درحدی است که می‌تواند ما را به موفقیت‌های بیشتر برساند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی مهدوی کاپیتان دوم ایران اظهار داشت: در بازی اول مقابل بلغارستان آمادگی نداشتیم و بازیکنان از نظر بدنی نیز آماده نبودند به همین دلیل هیچکدام از بازیکنان از عملکرد خود راضی نبودند.

وی ادامه داد: به تدریج شرایط بازیکنان بهتر شد و در بازی دوم با بلغارستان نمایش بهتری ارائه کردیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: تمرینات با وزنه خوبی هم بر اساس برنامه کارلو ساتی بدنساز تیم ملی انجام می دهیم و شرایط تمرینات مطلوب است.

وی ادامه داد: نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتری داریم تا به هماهنگی های لازم برسیم. امیدوارم بازی هایی که با صربستان برنامه ریزی شده است انجام شود تا بتوانیم خود را برای لیگ جهانی آماده کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: سرعت تیم ما بالاست و بیشتر پاس ها به صورت کوتاه و سرعتی ارسال می شود به همین دلیل سرمربی تیم ملی تاکید دارد که روی توپ های بلند و اسپک مقابل سه دفاع نیز کار کنیم.

وی گفت: تیم های سطح اول دنیا سرویس های بسیار خوبی می زنند و دریافت مقابل این تیم ها سخت است. شرایط آب و هوایی و کم باد بودن توپ ها نیز کار را سخت می کرد. مهدی مرندی و عبدالرضا علیزاده که لیبروهای جدید تیم ملی هستند نیز نیاز به زمان دارند تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

مهدوی درباره کار کردن با اسلوبودان کواچ گفت: بازیکنان به تدریج با سیستم مورد نظر آقای کواچ آشنا می شوند و مطمئنم در مسابقات آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: کواچ فاصله سنی کمی با بازیکنان دارد و بازیکن بزرگی بوده است که این مسئله باعث می شود شرایط ملی پوشان را بهتر درک کند. دانش او نیز در حدی است که می تواند تیم ملی ایران را به جایگاه های بهتری برساند.

نظر شما