سوالات پرشمار خبرنگاران لهستانی درخصوص تماشاگران ایرانی

وقتی آزادی کابوس لهستانی‌ها می‌شود!

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۹:۰۵
کد خبر: ۲۰۱۰۷۸
وقتی آزادی کابوس لهستانی‌ها می‌شود!
حضور پور شور تماشاگران ایرانی در در سالن 12 هزار نفری باعث شد تا خبرنگاران لهستانی دائما آنها را با تماشاگران لهستانی مقایسه کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پس از برگزاری شش مسابقه لیگ جهانی در تهران در سالن 12 هزار نفری آزادی و استقبال بی نظیر تماشاگران ایرانی از این شش مسابقه و به فروش رفتن تمامی بلیت های مسابقه و حمایت پرشور و بی نظیر آنها از تیم ملی ایران، موجب شد تا خبرنگاران لهستانی در نشست خبری بازی اول از اسلوبودان کواچ در خصوص مقایسه تماشاگران ایرانی و لهستانی سوالاتی بپرسند.
 
کواچ هم در پاسخ گفت: تماشاکران ایران در دنیا بی نظیر هستند و به طور فوق العاده ای تیمشان را تشویق می کنند. به طوری که پیروزی برای هر تیمی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران مقابل ایران کار بسیار سختی است که در ادامه نشست خبری آنتیگا سرمربی لهستان این موضوع را تایید کرد و گفت: در تهران جو سالن بسیار سنگین و سخت هست برای تیم های مهمان. من این وضعیت را تجربه کرده ام. خیلی سخت است!

همچنین خبرنگاران لهستانی دائما از هر بازیکن درخصوص تماشاگران ایرانی و مقایسه آنها با لهستانی می پرسیدند که در نهایت به جواب های مشابه پاسخ سرمربیان می رسیدند چرا که بازیکنان هم از نحوه تشویق بی نظیر ایرانی ها و خلق جوی سنگین برای تیم میهمان در تهران می گفتند و اظهار می کردند که پیروزی در تهران مقابل ایران کار بسیار سخت و تقریبا غیرممکنی است.

نظر شما