لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴

نلسون ماندلا میزبان ایران-آمریکا/ در اندیشه تکرار حماسه ژرلاند

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۲:۱۷
کد خبر: ۲۰۴۸۱۵
نلسون ماندلا میزبان ایران-آمریکا/ در اندیشه تکرار حماسه ژرلاند
تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال امشب به مصاف آمریکا می‌رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال کشورمان که با کسب پیروزی مقابل برزیل به عنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی راه یافت، از ساعت 20 امشب و به میزبانی سالن نلسون ماندلا رو در روی تیم ملی آمریکا قرار می گیرد.

تیم ملی آمریکا در حالی به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال صعود کرد که از دو بازی مرحله گروهی خود صاحب یک پیروزی و یک شکست شد و با کسب سه امتیاز به عنوان تیم دوم به جمع چهار تیم پایانی راه یافت. در این گروه ایتالیا با 6 امتیاز به عنوان صدرنشین به دور نهایی صعود کردند و حریف برزیل شدند.
 
تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا اولین رویارویی خود در لیگ جهانی را امشب تجربه می کنند و در شهر فلورانس ایتالیا، رو در روی هم قرار می گیرند. تیم ایران که عنوان شگفتی ساز لیگ جهانی را به خودش اختصاص داده در حالی به مصاف تیم چهارم جهان می رود، که انگیزه زیادی برای تداوم موفقیت های خود و صعود به فینال لیگ جهانی دارد و یکبار و در جریان رقابت های بین قاره ای موفق به شکست تیم ملی آمریکا شده است.

بدون شک ملی پوشان والیبال ایران در اندیشه تکرار حماسه 98 ورزشگاه ژرلاند هستند که توسط تیم ملی فوتبال و در جریان جام جهانی فوتبال رقم خورد و بردی تاریخی را در ورزش ایران به ثبت رساند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال نیز تیم های ایتالیا و برزیل از ساعت 22 به مصاف هم می روند تا تکلیف تیم های فینالیست و برگزار کنندگان دیدار رده بندی مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز