بزرگ: برابر ترکمنستان هماهنگ‌تر بودیم

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۶:۲۳
کد خبر: ۲۰۴۹۴۹
بازیکن تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران گفت: در دیدار برابر ترکمنستان بازیکنان ایران هماهنگ‌تر از مسابقه‌های قبلی بودند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهشاد بزرگ پس از پیروزی سه بر یک تیم ایران در سومین دیدار جام هفدهم آسیا گفت: هم تیم ایران از ترکمنستان بهتر بود و هم خوب بازی کردیم.

وی که مدت یک سال به صورت حرفه ای والیبال را پیگیری می کند، تصریح کرد: من تا کنون تنها یک دوره بازی های دانش آموزی را تجربه کردم که با این مسابقات متفاوت بود.

بازیکن ملی‌پوش ایران درباره عملکرد تیم ایران در این دوره از رقابتها گفت: علت باخت اول مقابل چین تایپه بی تجربگی بازیکنان ایران بود ولی مقابل سریلانکا به دلیل خطاهای انفردای نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: دو بازی نخست ایران بیشتر حکم بازی های تدارکاتی برای تیم ایران داشت چون هیچ مسابقه تدارکاتی نداشتیم، اما در برابر ترکمنستان کار گروهی تیم بهتر بود و همه بچه ها با هم هماهنگ بودند و بیشتر با شرایط بازی ها آشنا شده بودند.

مهشاد بزرگ در مسابقه برابر سری لانکا با 16 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن مسابقه شد و در دیدار امروز تیم ملی والیبال جوانان دختر برابر ترکمنستان که سه بر یک به سود ایران پایان یافت، فاطمه امینی با 21 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن مسابقه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز