ابراهیم: عملکرد کواچ را خیلی خوب ارزیابی می‌کنم

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۳:۴۳
کد خبر: ۲۰۶۴۰۲
ابراهیم: عملکرد کواچ را خیلی خوب ارزیابی می‌کنم
کارشناس والیبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی والیبال در هر دیدار لیگ جهانی شناختش نسبت به بازیکنان بیشتر شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کارشناس والیبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی والیبال در هر دیدار لیگ جهانی شناختش نسبت به بازیکنان بیشتر شد و این روند در کسب مقام چهارمی تاثیر گذار بود و در مجموع عملکرد وی را خیلی خوب ارزیابی می کنم.

خسرو ابراهیم بازیکن سابق تیم ملی و ستاد دانشگاه شهید بهشتی افزود: کسب رتبه چهارم در دومین حضور ایران در لیگ جهانی مقامی ارزشمند است و کسب این عنوان در بین قدرت های والیبال جهان کار آسانی نیست.

وی با یادآوری رتبه نهمی ایران در سال 2013 گفت: امسال در جمع چهار تیم اول قرار گرفتیم و به غیر از دو بازی آخر که به دلیل تجربه کم بازیکنان مغلوب شدیم، عملکرد تیم ملی و سرمربی تیم خیلی خوب بود.

بازیکن سابقه تیم ملی والیبال کشورمان تاکید کرد: هنوز بازیکنان ایران تجربه کافی ندارند و اگر چند سال دیگر در لیگ جهانی شرکت کنیم به مراتب بهتر از این خواهیم شد.

وی در باره عملکرد اسلوبودان کواچ در تیم ملی والیبال ایران گفت: این مربی تجربه ای با تیم ایران نداشت و در مدت کوتاهی که هدایت این تیم را بر عهده گرفت، روز به روز و بازی به بازی بهتر شد. در مجموع عملکرد ایشان را «خیلی خوب» ارزیابی می کنم.

خسرو ابراهیم با بیان اینکه تیم ایران هنور تجربه حرفه ای زیادی ندارد، گفت: بازیکنان از نظر تکنیک در شرایط خوبی قرار دارند اما هنوز تجربه حرفه گری ندارند. در لیگ ایران نیز فشار زیادی بر روی بازیکنان نیست، اگر با تیم های مختلف بازی کنیم و شرایط سخت را تجربه کنیم، بهتر خواهیم شد و توان مقابله با حریفان در دیدارهای متوالی را به دست خواهیم آورد.

وی درخصوص حضور ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان نیز گفت: در مسابقات قهرمانی جهان همه تیم ها خوب هستند و رقابت سختی پیش رو خواهیم داشت. این سخن به معنی ترسیدن از حریفان نیست اما نباید آنان را نیز دست کم گرفت زیرا در چند لحظه چندین امتیاز را جابجا می کنند که جبران آن سخت است. 

ابراهیم افزود: یکی از مشکلات بازیکنان ایران احساسی بازی کردن است که باید کنار بگذراند، بازی احساسی دو حالت خوب و بد دارد. بازیکنان ایران خیلی زود با داور درگیر می شوند و تمرکز بازیکنان را به هم می ریزند. کواچ بایدبرای این موضوع فکری کند و با مدیریت سخت تر آنان را کنترل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز