/هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال/

تهران و ماهشهر میزبان جدال‌های دیدنی

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۷:۰۰
کد خبر: ۲۳۱۶
تهران و ماهشهر میزبان جدال‌های دیدنی
رقابت های لیگ برتر والیبال هفته پنجم خود را با برگزاری هشت دیدار فردا پشت سر می گذارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال به نیمه های راه رسیده و تیم های حاضر در پیکارها در هفته پنجم رقابت فردا به مصاف هم می روند.

هشت دیدار در شهرهای کرج، تهران، ماهشهر، گنبد، مشهد و بندرعباس برگزار خواهد شد و تهرانی ها روز شلوغی را پشت سر می گذارند. 3 دیدار نیز در تهران پیگیری می شود.

در نخستین دیدار این هفته تیم داماش گیلان پس از شکست هفته گذشته مقابل باریج اسانس کاشان به مصاف پیشگامان کویر یزد می رود؛ تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر شده و در هفته های گذشته نتایج قابل قبول را به ثبت رسانده است. به همین دلیل داماش کار راحتی را پیش رو نخواهد داشت.

تیم سایپا نیز پس از دو هفته استراحت فردا مقابل برق کرمان دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر قرار می گیرند. سایپایی ها که بدلیل حضور بازیکنانشان در جام باشگاه های جهان نتوانسته بودند دو هفته در لیگ حاضر شوند، در هفته پنجم مقابل کرمانی ها به میدان می روند.

تیم دانشگاه آزاد نیز پس از 3 شکست متوالی میزبان باریج اسانس کاشان خواهد بود. کاشانی ها که شگفتی ساز رقابت های لیگ برتر شده اند قطعا دانشگاه آزاد را همچون تیم های داماش و سایپا آزار می دهند و برای پیروزی به تهران می آیند.

ارتعاشات صنعتی ایران هم پس از یک هفته استراحت مقابل بانک کشاورزی قرار می گیرد تا 2 تیم تهرانی در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم بروند.

تیم پتروشیمی ماهشهر نیز از پیکانی های خسته پذیرایی می کند. پیکان که پس از سومی در جهان مقابل ارومیه به میدان رفته بود و متحمل شکست شد، روز پنجشنبه باید مقابل پتروشیمی به میدان برود. این دیدار به دلیل اینکه پیکانی روز یکشنبه به مصاف ارومیه رفته اند پنج شنبه برگزار می شود.

بازرگانی جواهری گنبد پس از شکست مقابل ارومیه در هفته گذشته از پرسپولیسی پذیرایی می کند که یک هفته استراحت داشته است.

تیم کاله آمل نیز میهمان تیم تازه وارد ابومسلم مشهد است و پس از پیروزی مقابل آلومینیوم المهدی، بازرگانی جواهری گنبد و پرسپولیس به فکر شکست میزبان خود خواهد بود.

دو تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس و ارومیه نیز مقابل یکدیگر قرار می گیرند. بندرعباسی ها پس از شکست مقابل کاله و ارومیه ها پس از پیروزی مقابل پیکان انگیزه بالایی دارند تا در این دیدار به پیروزی دست یابند. این دیدار نیز روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

برنامه کامل دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
*تهران: داماش گیلان – پیشگامان کویر یزد (ساعت 15)
*تهران: دانشگاه آزاد اسلامی – باریج اسانس کاشان (ساعت 17)
*تهران: ارتعاشات صنعتی ایران – بانک کشاورزی (ساعت 19)
*کرج: سایپا – برق کرمان (ساعت 16)
*ماهشهر: پتروشیمی بندر امام – پیکان (ساعت 16)
*گنبد: بازرگانی جواهری گنبد – پرسپولیس (ساعت 16)
*مشهد: ابومسلم خراسان – کاله مازندران (ساعت 16)
*بندرعباس: آلومینیوم المهدی بندرعباس – ارومیه (ساعت 16)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز