لیگ برتر والیبال

میزان با شکست تعاون از بحران خارج شد

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۳:۲۵
کد خبر: ۲۴۳۰۵۶
میزان با شکست تعاون از بحران خارج شد
تیم والیبال میزان خراسان که در هفته چهارم لیگ برتر برابر زاهدان تن به شکست داده بود، در هفته پنجم این رقابت ها موفق به شکست تعاون گنبد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم والیبال میزان خراسان در این مسابقه که در سالن مهران مشهد برگزار شد، سه بر یک به یپروزی رسید و با 10 امتیاز به رتبه دوم جدول گروه یک صعود کرد.

بازیکنان میزان خراسان در ست سوم این دیدار 25 بر 22 مغلوب تعاون شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 18 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند و یک پله صعود در جدول را تجربه کردند.

تیم والیبال تعاون گنبد نیز به سه امتیاز خود در جدول قناعت کرد و همچنان در رتبه ششم باقی ماند.

بازیکنان تیم تعاون گنبد دو کارت زرد و قرمز نیز در این دیدار دریافت کردند که رحمان رئوفی کارت قرمز و فرهاد یلمه کارت زرد از داور اول دریافت کردند.

حدود یک هزار نفر در سالن مهران این دیدار را از نزدیک تماشا کردند و بازیکن خارجی میزان (فدریکو پریرا) نیز از جمله بازیکنان شاخص این مسابقه بود.

اسماعیل صباغ، بهروز جعفری و احمد سرمست به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و دوم نظارت و قضات این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم والیبال میزان خراسان در هفته ششم لیگ برتر والیبال استراحت دارد و تعاون گنبد نیز میزبان ارتعاشات صنعتی ایران خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز