مجمع سالیانه فدراسیون والیبال برگزار شد

پیش به سوی قله موفقیت

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۵۴۹۵
پیش به سوی قله موفقیت
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال امروز با حضور روسای هیئت‌های استانی، نصراله سجادی معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون والیبال و در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ابتدای‌ این جلسه کلیپی از اتفاقات و برنامه‌های اجرایی فدراسیون در طول 2 سال گذشته‌ برای حاضران به نمایش درآمد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از پخش کلیپ اظهار داشت: نتیجه زحمات فدراسیون در طول این سال‌ها‌ باعث موفقیت حاصله شده است. والیبال ثابت کرد که علی رغم همه تحریم‌ها و کمبود‌ها کشور ایران بزرگ و ثروتمند است و استعداد‌های ناب دارد و می‌شود با برنامه‌ریزی از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد و به موفقیت رسید.

وی افزود: افتخار می‌کنیم از طرف فدراسیون جهانی و آسیا الگو هستیم علی رغم همه‌ فشارها و دسیسه‌ها توانستیم در رشد توسعه‌ مثال زدنی باشیم و توجه همه کشورهای دنیا را به خود جلب کنیم کار زیادی برای انجام داریم و راه های سختی پیش رو داریم و با انجام این کارها می‌توانیم به قله‌های موفقیت برسیم و در المپیک موفق باشیم هدف ما کسب سکوی المپیک است. برخی‌ها به من خرده می‌گیرند که این حرف استرس زا است ولی من باور دارم که می‌توانیم با کار و تلاش به قله‌های افتخار رسید.

وی ضمن اشاره به پخش گزارش تصویری در این مجمع خاطرنشان کرد: حمید احمدی نیا مدیر روابط عمومی فدراسیون و همکارانش برای تهیه این گزارش زحمات زیادی کشیدند شاید برخی‌ها یادشان رفته بود که در این 2 سال چه کارهایی انجام شده بود که این گزارش تصویری را نشان دادیم تا بگوییم چه زحماتی کشیده شده استو موفقیت‌هایی حاصل شده است.

وی افزود: والیبال کشور توقف کرده بود شبانه روز کار کردیم و توانستیم در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در عرصه‌های مختلف خوب ظاهر شویم این امر حاصل کار شبانه روزی فدراسیون و استان‌هاست.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: از همه ‌استان‌ها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم حضور و جلسات بیشتر در استان‌ها داشته باشیم برای جبران تلاش‌های زیادی می‌کنیم تا از نقطه نظرات آنها در جهت غنی سازی بیشتر والیبال استفاده کنیم از حمایت‌های خوب سجادی وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک و همه‌ دوستانی که در سخت‌ترین شرایط من را کمک کردند تشکر می‌کنم.

داورزنی در خاتمه اظهار داشت: سال آینده با تدبیر اتخاذ شده کمک دولت را به روستا‌ها و استان‌ها اختصاص می‌دهیم به ویژه استان‌های محرم که نیاز به کمک بیشتر دارند چون اقبال عمومی از والیبال دو برابر شده است باید تلاش کنیم در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری روند رشد را بیشتر کنیم.

در ادامه این مجمع نصراله سجادی پس از بیان صحبت‌های اولیه اعلام کرد که در سال 91.92 گزارش ذی الحساب نقص دارد این ترازنامه نیست بلکه صورت مالی است چون تا به حال مجامع عمومی به موقع انجام نشده است. ما اولتیماتوم دادیم تا فدراسیون‌ها حداکثر تا 20 اسفند ماه مجامع عمومی خود را برگزار کنند اولویت را هم به فدراسیون والیبال دادیم.

وی خاطر نشان کرد: گزارش مالی سال 91-92 ارائه شده به عنوان تراز نمی‌شود دید چون نقص زیادی دارد و در آن وضعیت موجودی حساب‌های فدراسیون‌ درج نشده است دارایی‌ها ثابت، بدهی‌ها باید مشخص شود به طور کلی این شکل ترازنامه نیست. ترازنامه باید به مجامع فدراسیون هم برسد و باید بند 3 تا 7 تصویب شود باید این گزارش اصلاح شود این ایراد به خزانه دار فدراسیون است و هیچ کس دیگری در فدراسیون بر نمی‌گردد. 

مهدی اسلامی مسئول ذی الحساب فدراسیون در پاسخ به صحبت‌های سجادی گفت: من گزارش حسابرسی‌ سال 91 را تقدیم کردم این خلاصه ترازنامه‌ و ریز دریافتی‌ها و پرداختی‌ها بود چون اصل آن را در 50 صفحه تنظیم و به دفتر شما ارسال کردم.

سجادی در پاسخ به صحبت‌های اسلامی یاد آور شد: من با تراز نامه غریبه نیستم حداقل 28 سال که در کمیته ترازنامه درآوردم اما این چیزی که ارائه کردیم باید در دو یا سه بند با امضای مجاز مسئولان فدراسیون باشد ولی اسم چیزی که شما آوردید ترازنامه نیست بلکه یک صورت مالی است که خوب است ولی باز هم می‌گویم تراز نامه نیست اعضای مجمع می‌توانند به من یا داور زنی برای بررسی تراز نامه اختیار دهند. در نهایت ذی الحساب قبول کرد تا تراز نامه را اصلاح کنند.

در ادامه این مجمع در پاسخ یکی از روسای هیئت‌های استانی شرکت کننده در خصوص مبالغ قرار داد مربیان خارجی داور زنی اظهار داشت: قرارداد کواچ 3 ساله است و به صورت ماهیانه‌ پرداخت می‌شود دیگر خارجیانی که در تیم‌ها ملی ایران فعالیت می‌کنند بر حسب مدتی که در ایران هستند پول می‌گیرند قرار دادشان سالیانه نیست بلکه محدود است یکی از دلایلی که ما با مربیان خارجی مثل آناستازی به تفاهم نرسیدیم همین موضوع بود چون باید با توجه به حساب درآمد‌ها منابع و محدودیت‌های که داریم قرار داد ببندیم. ریز پرداختی مربیان داخلی و خارجی هم وجود دارد در حال حاضر کواچ تا پایان المپیک با ما قرارداد دارد ماهیانه حقوق می‌گیرد و مبلغ قرار دادش هم شفاف است و می‌توانید در این مورد از من سوال کنید.

نظر شما