داورزنی: منتظر اقدام صداوسیما برای گرفتن پول از FIVB هستیم

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶:۴۷
کد خبر: ۲۵۵۵۱۷
داورزنی: منتظر اقدام صداوسیما برای گرفتن پول از FIVB هستیم
رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه هنوز تکلیف حق پخش تلویزیونی مسابقه‌های لیگ جهانی مشخص نشده گفت: برای گرفتن طلب خود از فدراسیون جهانی منتظر حل این موضوع هستیم.
به گزارش سرویس ورزشی برنا،محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع فدراسیون والیبال گفت: خوشبختانه با موفقیت‌های اخیر به الگوی مثال‌زدنی برای فدراسیون‌ جهانی تبدیل شده‌ایم و نظر همه را به خود جلب کرده‌ایم. البته هنوز کارهای زیادی وجود دارد و راه بسیار طولانی و دشواری پیش رو داریم. با این حال باور دارم که والیبال ایران شایستگی قرار گرفتن روی سکوی المپیک را هم دارد. والیبال ایران بدون توقف و شبانه‌روزی کار کرد تا امروز شاهد موفقیت آن در تمام رده‌های سنی باشیم. از این پس باید بیش از گذشته تلاش کنیم تا در رتبه نخست جهان قرار بگیریم.

داورزنی با عذرخواهی از روسای هیات‌های استانی تاکید کرد: ما توانستیم در دو سال اخیر به استان‌ها سرکشی کنیم این هم بابت مشغله زیادی بود که در فدراسیون داشتیم اما مطمئن باشید امسال این کم‌کاری را جبران می‌کنم. فدراسیون والیبال امروز از نظر مالی به خودکفایی رسیده است اما در سال آینده به کمک‌های دولتی احتیاج داریم زیرا باید این بودجه برای تجهیز سخت‌افزاری سالن‌ها در استان‌های مختلف به کار ببریم.

رییس فدراسیون والیبال همچنین در موضع‌گیری نسبت به گزارش مالی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: برخی موارد در این گزارش قید نشده بود. برای مثال پول بلیت سفر رفت و برگشت تیم‌های ما به مسابقه‌های جهانی و مختلف بین‌المللی از فدراسیون بین‌ا لمللی پرداخت می‌شود که در این گزارش قید نشده بود.

وی تاکید کرد: مقداری از پول ما در حساب فدراسیون جهانی والیبال باقی مانده که این موضوع منوط به پیگیری سازمان صداوسیما و پرداخت حق پخش مسابقه‌های لیگ جهانی توسط سیمای جمهوری اسلامی است. در ابتدا باید حساب و کتاب حق پخش تلویزیونی مشخص شود تا بتوانیم پول خود را از فدراسیون جهانی والیبال بگیریم.

داورزنی بار دیگر تاکید کرد: والیبال ثابت کرد که ایران با وجود همه تحریم‌ها، سختی‌ها و مشکلات، کشور ثروتمندی است و می‌تواند بر روی سکوی افتخارات بین‌المللی قرار بگیرد
وی درباره برنامه های فدراسیون برای المپیک ریو صحبت کرد:برای المپیک ریو نیز برنامه هایی داریم تا بتوانیم صعود کنیم و مشکل المپیک قبل برایمان پیش نیاید که ناباورانه از صعود بازماندیم.
والیبال در جامعه امروز بین جوانان حدود 10 برابر بیشتر از قبل طرفدار پیدا کرده و از هیات ها انتظار داریم بیش از پیش به جوانان خود بها داده و در پیشرفت آنها و والیبال کشور به فدراسیون کمک کنند.
.
نظر شما