چینی‌ها اصرار دارند بمانم

حدادی: بعد از قهرمانی در جام ملتها از تیم ملی خداحافظی می‌کنم/ به لیگ اروپا نمی‌روم

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۱:۱۳
کد خبر: ۲۶۲۶۴۶
حدادی: بعد از قهرمانی در جام ملتها از تیم ملی خداحافظی می‌کنم/ به لیگ اروپا نمی‌روم
ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: می‌خواهم با قهرمانی از تیم ملی خداحافظی کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حامد حدادی که نماینده بسکتبال کشورمان در چین است در مراسم تقدیر از برترین‌های لیگ ملی بسکتبال حضور داشت.

وی در خصوص شرایطش در لیگ بسکتبال چین اظهار داشت: تیم ما امسال وضعیت بسیار خوبی در لیگ چین دارد و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشته‌ایم. نمایش بسیار خوب ما باعث شده همه شوکه شوند شانس رفتن‌مان به فینال بسیار زیاد است و حتی می‌توانیم قهرمان هم بشویم مسئولان کینگ‌دائو عنوان می‌کنند سال گذشته آخر شده‌ایم و امسال برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به کدام تیم برای حضور در لیگ حرفه ای بسکتبال ایران می پیوندد، گفت:‌ با این تیم‌ها مذاکره کردم اما گفته‌‌ام اجازه دهید لیگ چین تمام شود و پس از آن مذاکرات نهایی را انجام دهیم. دوست دارم در استان خودم یعنی خوزستان بازی‌ کنم. سال گذشته هم می‌خواستم در پتروشیمی بندر امام به میدان بروم اما نشد و تماشاگران هم ناراحت شدند.

حدادی درباره آمادگی بالایش در لیگ چین عنوان کرد: سال گذشته نخستین حضور من در لیگ چین بود و به همین دلیل گیج و سردرگم بودم از طرف دیگر پایم آسیب دید و وضعیت خوبی نداشتم اما خوشبختانه امسال تمریناتم را خیلی جدی آغاز کردم.

وی ادامه داد: پس از شکست در فینال بازی‌های آسیایی اینچئون تصمیم گرفتم سخت تمرین کنم و در حال حاضر هم با تمرینات بدنسازی 11 کیلو وزن کم کرده‌ام. مربی بدنسازم خیلی تلاش کرده که وضعیت خوبی داشته باشم. سعی کرده‌ام در این فصل آمار بسیار خوبی داشته باشم و خوشبختانه تیم خیلی خوبی هم داریم و کاملاً هماهنگ هستیم.

حدادی در پاسخ به این سؤال که فصل آینده چه برنامه ای دارد؟ گفت:‌ هنوز هیچ چیز معلوم نیست چینی‌ها اصرار دارند بمانم اما من سعی می‌‌کنم لیگ بهتری یعنی به ام‌بی‌ای بازگردم امسال هم امکان بازگشت وجود دارد اما چون تیم ما به جمع 4 تیم برتر لیگ چین رسیده زمان کم است.با این شرایط می‌خواهم بهترین پیشنهاد را انتخاب کنم.

وی درباره اینکه چرا به لیگ اروپا نمی رود؟ عنوان کرد: به اروپا نمی‌روم چون لیگ‌شان طولانی است و اگر در یک تیم خوب بازی کنی 10 تا 11 ماه درگیر هستی و طول می‌کشد با این تفاسیر هم تیم ملی و هم فرصت استراحت کردن را از دست می‌دهم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران درخصوص برنامه‌های تیم ملی برای جام ملت‌‌های آسیا گفت: امسال سعی کردم تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر بگذارم به امید خدا و با کمک بچه‌ها سعی می‌کنیم در جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی برسیم و به المپیک برویم من بعد از جام ملت‌های آسیا از تیم ملی خداحافظی می‌کنم و دیگر بازی نخواهم کرد. می‌خواهم با قهرمانی از تیم ملی خداحافظی کنم.

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا در پاسخ به این سؤال که انتخابات فدراسیون هنوز برگزار نشده و فکر نمی‌کند با این شرایط تیم ملی هم به مشکل بخورد، گفت: تیم‌های آسیایی سرمربی خود را هم انتخاب کرده‌اند کشور چین لیگش را زودتر تمام می‌کند تا به تیم ملی برسد اما ما هنوز درگیر لیگ و انتخابات فدراسیون هستیم. با این شرایط به مشکل می‌‌خوریم.

وی گفت: چینی‌ها قانونی گذاشتند که در کوارتر چهارم بازیکن خارجی حق بازی ندارد و بازیکنان خودشان به میدان می‌روند آن وقت ما با برگزاری دو لیگ فقط بازیکنان خودمان را خسته می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز