سالمی: هدف المپیک ریو است

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۶:۳۷
کد خبر: ۲۶۲۷۶۳
بازیکن تیم والیبال ساحلی شرکت قطعه سازی فرنتک یک، با اظهار خشنودی از برگزاری مسابقات لیگ گفت: هدف اصلی ما کسب سهمیه و موفقیت در المپیک 2016 است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهمن سالمی بازیکن تیم شرکت قطعه سازی فرنتک یک در حاشیه مرحله سوم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: قبل از هر چیز از مسئولان سازمان والیبال ساحلی فدراسیون واقعا تشکر می کنم. در طول 25 سال گذشته اصلا مسابقات به شکل لیگ برگزار نشده بود اما به لطف خدا و تلاش های افراد فدراسیون در این راستا شاهد برگزاری نخستین دوره این مسابقات بعد از سال ها هستیم. جوایز خیلی خوبی برای این رقابت ها در نظر گرفته شده به طوری که ارزش ریالی جوایز هر دوره نسبت به مسابقه های سال های قبل تقریبا سه برابر شد و همین موضوع انگیزه همه ورزشکاران را زیاد کرد.

وی درباره کیفیت فنی لیگ والیبال ساحلی افزود: سطح فنی مسابقات خیلی خوب بود. به ویژه در مراحل حذفی اکثر بازیکنان به آمادگی کامل رسیدند. جوانان زیادی به لیگ والیبال ساحلی روی آوردند و شاهد رقابت بازیکنان جوان و با تجربه در این لیگ هستیم. حساسیت مسابقات لیگ حتی انگیزه مسئولان را هم بیشتر کرده و شرایط بسیار خوبی در این ورزش پدید آورده است.

سالمی گفت: من و رحمان رئوفی در دو دوره قبل لیگ قهرمان شدیم و در آمادگی کامل به سر می بریم. ما تنها یک ست باخته تا اینجا داریم و رکورد قابل قبولی در این سه مرحله لیگ ثبت کردیم. خداراشکر به هماهنگی بسیار خوبی با هم رسیدیم. بزرگترین هدف ما حضور در المپیک است. انشالله سازمان ساحلی حمایت بیشتری از تیم ما داشته باشد تا بتوانیم به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کنیم. ما فروردین ماه قهرمان آسیا شدیم. جایی که همه تیم های معتبر آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند و رقابت پایاپایی جریان داشت. جای نائینی مربی ما هم در این مسابقات بسیار خالی است. او با آنالیز خوب کمک بسیار زیادی به موفقیت ما کرد.

نظر شما