روزهای خوبی در پیش است

شاهین طبع: کاشانی ها بدون استرس بازی کردند

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۸:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۲۰
شاهین طبع: کاشانی ها بدون استرس بازی کردند
سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: بازیکنان توزین الکتریک با آرامش مقابل ما بازی کردند و بدون استرس توانستند نمایش خوبی داشته باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهران شاهین طبع سرمربی تیم مهرام پس از پیروزی شاگردانش برابر تیم توزین الکتریک کاشان گفت: حساسیت این دیدار برای تیم مهرام بیشتر از تیم توزین بود و همین موضوع منجر شد تا آنها با آرامش بیشتری بازی کنند. توزین الکتریک 14 پرتاب 3 امتیازی به ثمر رساند و این نشان دهنده عملکرد بدون استرس بازیکنان کاشانی بود. البته که تیم توزین تیم بسیار خوبی است که بازیکنان دونده و جوانی دارد.

با این حال مهران شاهین طبع که نخستین دیدار این فصل را از روی نیمکت هدایت کرد از عملکرد شاگردانش رضایت داشت و سپری کردن چنین دیدار پایاپایی را لازمه هر تیمی دانست.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در خصوص ضعف پرتاب های 3 امتیازی در این تیم خاطرنشان کرد: ما صمد نیکخواه بهرامی را به تازگی کنار خود داریم و زمان زیادی تا مسابقات پلی آف است. مهرام تا آن زمان می تواند به شرایط ایده آل تری نزدیک شود و مطمئنا روزهای خوبی در پیش است.

سرمربی تیم مهرام دیدار آینده شاگردانش برابر تیم دانشگاه آزاد را بازی دشوار و حساسی دانست و گفت: هنوز مشخص نیست که تیم دانشگاه آزاد در دیدار روز دوشنبه بازیکنان خارجی خود را در اختیار داشته باشد یا خیر. با این حال تیم دانشگاه آزاد هم تیم خوبی است و ما بازی سختی خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز