/هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال/

توزین الکتریک در گرداب پتروشیمی

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۴:۰۰
کد خبر: ۳۹۶۷
توزین الکتریک در گرداب پتروشیمی
هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال فردا با برگزاری 5 دیدار برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته سوم لیگ برتر بسکتبال فردا در شهرهای اصفهان، قزوین، قم، ماهشهر و تهران پیگیری خواهد شد و در مهمترین دیدار این هفته تیم پتروشیمی بندر امام مقابل توزین الکتریک کاشان قرار می گیرد.

در نخستین دیدار این هفته تیم کاسپین قزوین که به تازگی وارد لیگ برتر شده است مقابل دانشگاه آزادی قرار می گیرد که در دو هفته اخیر شکست خورده است.

تیم راه و ترابری قم نیز از مهرام تهران پذیرایی می کند. مهرامی که در دو هفته اول لیگ برتر مقتدرانه حریفان خود را شکست داده اند، فردا در قم به مصاف تیم تازه وارد راه و ترابری خواهند رفت و قطعا در این دیدار نیز کار سختی را پیش رو نخواهند داشت.

ملی حفاری ایران نیز در تهران پذیرای شهرداری گرگان است. گرگانی ها که از بازیکنان جوان و باتجربه برخوردار هستند مقابل ملی حفاری قرار خواهند گرفت و این دیدار نیز از جذابیت های خاصی برخوردار است.

در مهمترین دیدار این هفته تیم پتروشیمی بندر امام میزبان توزین الکتریک کاشان است. ماهشهری با کسب دو پیروزی در لیگ برتر مقابل تیم کاشانی قرار می گیرند که آنها نیز 2 پیروزی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند. کاشانی ها فردا کار سختی را پیش رو دارند و مقابل یکی از مدعیان لیگ قرار خواهند گرفت.

در آخرین دیدار این هفته نیز تیم پویای تهران در مجموعه ورزشی آزادی از هیات شهرکرد پذیرایی خواهد کرد. پویایی ها که 2 شکست را تجربه کرده اند با تمام قوا مقابل هیات شهرکرد قرار می گیرند تا درصورت امکان نخستین پیروزی خود را رقم بزنند.

گفتنی است، دیدار 2 تیم ذوب آهن اصفهان و ب آ شیراز به دلیل حضور تیم اصفهانی در مسابقات بسکتبال غرب آسیا لغو و به روز دیگری موکول شد.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:
*تهران: ملی حفاری ایران – شهرداری گرگان (ساعت 16)
*تهران: پویای تهران – هیات بسکتبال شهرکرد (ساعت 18)
*قزوین: کاسپین قزوین – دانشگاه آزاد (ساعت 16)
*ماهشهر : پتروشیمی بندر امام - توزین الکتریک کاشان (ساعت 16)
*قم: راه و ترابری قم – مهرام تهران (ساعت 16)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز