مدیر عامل گیتی پسند اعلام کرد

بودجه میلیاردی والیبال با حساب و کتاب خرج می شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۳:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۱۰
بودجه میلیاردی والیبال با حساب و کتاب خرج می شود
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: با هیچ بازیکنی قراردادی بالاتر از حقش نمی‏بندیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی طاهری با بیان اینکه تمام نقل و انتقالات صورت گرفته در باشگاه گیتی ‎پسند زیر نظر کمیته ویژه‌ای انجام می ‎شود، اظهار داشت: این کمیته برای هر رشته با حضور افراد شناخته شده همان رشته تشکیل می ‎شود. بازیکنانی که از سوی سرمربی برای حضور در گیتی ‎پسند پیشنهاد داده می‎شوند در این کمیته مورد بررسی قرار گرفته و در مورد آنها تصمیم‎گیری می‎شود.

وی تصریح کرد: باشگاه گیتی‎پسند در هر رشته با هدف کسب بهترین عنوان و نتیجه اقدام به تیمداری می‎کند و برای این منظور بهترین گزینه‎های ممکن را جذب می‎کند. برای تیم والیبال هم با همین نگرش آغاز به کار کردیم. تا حالا هم نه قرارداد نجومی با بازیکنی بسته‎‌ایم و نه پیشنهادی در این حد داده‎ایم. قرار نیست چون خصوصی هستیم هزینه اضافی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‎پسند اصفهان با بیان اینکه با هیچ بازیکنی بیشتر از آنچه حقش است، قرارداد مالی منعقد نمی‎کند، خاطرنشان کرد: سعید معروف تنها بازیکنی است که تاکنون با او قرارداد بسته‎ایم. قرارداد این بازیکن نسبت به سال گذشته که در تیم داماش گیلان بود، چند درصد افزایش داشته است.

طاهری به دیگر گزینه‎های مورد نظر برای تکمیل ترکیب تیم والیبال گیتی‎پسند اشاره کرد و گفت: قصد داریم نیمی از تیم را با بازیکنان ملی‌پوش ببندیم و برای تکمیل نیمی دیگر از بازیکنان بومی و جوان استفاده کنیم. اما تا حالا به غیر از سعید معروف با دیگر گزینه‎ها به نتیجه نرسیده‎ایم. البته قصد به خدمت گرفتن فرهاد ظریف را هم داشتیم اما او دو سال دیگر از قراردادش با سایپا باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تیم والیبال گیتی‎پسند با هدف قهرمانی در لیگ برتر تشکیل شده است در مورد کل بودجه در نظر گرفته شده برای این تیم توضیح داد و گفت: 5/1 میلیارد تومان کل بودجه‎ای است که به این تیم اختصاص پیدا کرده است و مطمئنا این مبلغ با حسا و کتاب خرج خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند یادآور شد: در باشگاه خصوصی برخلاف باشگاه‌های دولتی که بودجه مورد نیاز را تامین می‌کنند و به دنبال کارشان می‌روند، باید برای هر هزینه‌ای توضیح دهیم. پس دلیلی ندارد به بازیکنی بیشتر از آنچه که باید پیشنهاد همکاری بدهیم.

نظر شما