/مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا/

مهرام با شکست الجیش صدرنشین شد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۳۹۷
مهرام با شکست الجیش صدرنشین شد
تیم بسکتبال مهرام با شکست تیم الجیش سوریه صدرنشین گروه دوم لیگ بسکتبال غرب آسیا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، قهرمان آسیا بعد از شوک شکستی که برابر شانویل لبنان برتیمش وارد شده بود، برای جبران آن با تمام قوا به میدان آمد تا آخرین حریف خود را که بدون شکست بود را مغلوب کند و مثل همیشه عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص دهد.


مهدی کامرانی، مارلون گارنت، شیخ سمب، جواد داوری و فرید زرقی ترکیبی بود که مهران شاهین طبع برای این دیدار حساس برگزیده بود.


در کوارتر اول مهرامی ها بازی را سرعتی آغاز کردند و با پرتاب 3 امتیازی مارلون گارنت توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا با یک پرتاب 3 امتیازی دیگر توسط شیخ سمب این کوارتر 21 – 15 به نفع نماینده ایران به پایان برسد.


در کوارتر دوم، آتش بازی کامرانی و مارلون در کنار دفاع خوب بابک نظافت و محمد زارعی و ریباندهای شیخ کار را بر الجیش سوریه تمام کرد و نیمه را قهرمان آسیا با اختلاف 15 امتیاز و 42- 27 به پایان برد.


با بازگشت بازیکنان به میدان هر دو تیم حملات گسترده ای به روی حلقه های همدیگر داشتند ولی سهم مهرام در کوارتر سوم بیشتر بود و 19 بر 13 حریفش را مغلوب کرد.


درکوارتر پایانی بازیکنان تیم مهرام با اجرای تمام دستورات کادر فنی به آنچه می خواستند رسیدند وآن پیروزی با اقتدار با نتیجه 70 – 58 بود.دراین بازی شیخ با 24 امتیاز و 18 ریباند بهترین میدان بود.


بدین ترتیب مهرام با کسب 7 امتیاز در صدر جدول جا خوش کرد و باز هم اقتدارش را به رخ حریفان کشید.

نظر شما