مسابقات بولینگ جام رسانه ها

رقابت تماشایی اهالی رسانه و هنر در باشگاه بولینگ انقلاب

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۱۸۷
رقابت تماشایی اهالی رسانه و هنر در باشگاه بولینگ انقلاب
دومین دوره مسابقات بولینگ جام رسانه ها تحت عنوان ˝ همدلی و همبستگی و مشارکت در ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی ˝ به همت باشگاه بولینگ انقلاب برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دومین دوره مسابقات بولینگ جام رسانه ها با حضور بیش از 20 تیم 4 نفره از رسانه های فعال در حوزه ی ورزش از جمله خبرگزاری ها، مطبوعات، صدا و سیما، عکاسان ورزشی و همچنین هنرمندان و ..... برگزار می گردد.

این رقابت ها ساعت 30/9 صبح روز یکشنبه در باشگاه بولینگ انقلاب واقع در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.

مدیر باشگاه بولینگ انقلاب گفت: هدف ما در باشگاه بولینگ انقلاب از میزبانی و برگزاری دومین دوره مسابقات بولینگ آزاد جام رسانه ها توسعه و گسترش این رشته در میان تمام افراد جامعه و تلاشی در جهت همگانی کردن ورزش است.

مسعود پور فرزانه در این باره افزود: زندگی غیر فعال، بزرگترین و اصلی ترین عامل رسایش روحی و جسمی بشر در جهان امروزی است و ورزش می تواند با اثربخشی مستقیم در شادابی روانی افراد و تزریق انرژی مثبت به جامعه و نقشی اساسی در ایجاد یک زندگی بدون بیماری ایفا می کند، از اینرو ما نهایت تلاش خود را برای گرایش هر چه بیشتر جامعه و به ویژه خانواده ها به سوی ورزش انجام می دهیم و امیدواریم به کمک اهالی رسانه در این زمینه به هدف خود برسیم.

پورفرزانه با اعلام اینکه تماشای این مسابقات برای علاقمندان آزاد است گفت: حضور تیمهای برنامه 90، خبرگزاری مهم ورزشی، برنامه ورزش و مردم ، رادیو ورزش، رادیو جوان (مدافع عنوان قهرمانی )، روزنامه هایی همچون گل، تماشا، ایران ورزشی ، خبرورزشی و ... و البته تیم هنرمندان متشکل از سیامک انصاری، هادی کاظمی ، علی لک پوریان و رضا عطاران، قطعاً رقابتی جالب، بسیار دیدنی و توام با هیجان را رقم خواهد زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز