وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد

لزوم حل مشکلات مربیان و ورزشکاران در داخل فدراسیون‌ها/ ایجاد تنش به مصلحت ورزش کشور نیست

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۲۶۳
لزوم حل مشکلات مربیان و ورزشکاران در داخل فدراسیون‌ها/ ایجاد تنش به مصلحت ورزش کشور نیست
وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر مربیان مشکلی دارند باید در داخل فدراسیون‌ها حل شود تا منجر به یک سری از ناراحتی‌ها نشود و در روحیات ورزشکاران تاثیر منفی نداشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد عباسی گفت: مدیریت عاقلانه این است که فدراسیون‌ها مطابق منابع هزینه کنند و یا حداقل درآمدها را افزایش دهند. وجود مشکلات مالی و کمبود منابع مربوط به زمان فعلی نیست و در هر دوره‌ای معمولا یک مربی و یا یک ورزشکاری در جایی گله می‌کند، اما نباید این مسایل را دلیل بر تنش بدانیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: فدراسیون‌ها یک ارگان ورزشی هستند که برای اداره آن‌ها مانند تمام سازمان‌ها یک نیازمندی‌هایی دارند و یا ساختارشان می‌طلبد که برای بعضی از وظایفشان اصلاحاتی انجام بدهند. در هیچ دوره‌ای سراغ نداریم که در فدراسیون‌های مختلف مشکلاتی وجود نداشته باشد.

عباسی خاطر نشان کرد: مسایل مهم را نباید معطوف به این نیازمندی‌ها کنیم. اگر مربیان مشکلی دارند باید در داخل فدراسیون‌ها حل شود تا منجر به یک سری از ناراحتی‌ها نشود و در روحیات ورزشکاران تاثیر منفی نداشته باشد. حتی خود ورزشکاران هم باید بدانند که ممکن است کسری‌هایی وجود داشته باشد و باید آستانه تحمل خود را افزایش دهند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: اگر توقع داشته باشیم که تمام نیازهایمان برطرف شود و حالا اگر یکی از آن‌ها برطرف نشد، منجر به بخشی از ناراحتی‌ها شود که خیلی به مصلحت نیست. البته باید به خواسته‌های ورزشکاران و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی توجه شود اما آن‌ها نیز باید آستانه تحمل خود را مقداری بالا ببرند.

وی همچنین درباره میزان جوایز اهدایی به قهرمانان المپیک اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای و در تمام این سال‌ها این طور نبوده که بلافاصله بعد از پایان المپیک هدایا و جوایز به ورزشکاران اهدا شود اما در این دوره با مساعدت شخص رییس جمهور این امر امکان پذیر شد و با این که در بودجه پیش بینی نشده بود، وزارت ورزش و جوانان هزینه بسیار سنگینی پرداخت کرد و این قهرمانان هم شایسته آن بودند و چون هدایای اینها بر اساس سکه‌های طلا داده شده، متناسب با شرایط امروز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز