به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

صیدانلو: جشنواره ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۸۸۱
صیدانلو: جشنواره ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود
مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر جشنواره فرهنگی، ورزشی و خانوادگی در 3 منطقه تهران برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود صیدانلو در نشست مشترک با نمایندگان ورزش همگانی اداره کل ورزش وجوانان استان تهران، ضمن اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر گفت: برگزاری مطلوب همایش های فرهنگی و خانوادگی نیازمند تعامل و مشورت نهادهای مختلف است که در نهایت بهترین تصمات را برای خدمت رسانی به مردم در پی خواهد داشت.

صیدانلو افزود: خوشبختانه در بسیاری از برنامه های فصل جاری مشارکت های خوبی بین هیات های همگانی استان ها ونهادها وادارات مختلف صورت گرفت که قطعا منجر به فراهم شدن شاخص های لازم واستاندارد برای گسترش ورزش همگانی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: با توجه به تشکیل کمیته های همگانی در فدراسیون ها قطعا فدراسیون ها نقش پررنگ تری در برگزاری برنامه ها وجشنواره های پیش رو خواهند داشت.

صیدانلو اظهارداشت: در اردیبهشت ماه سال آینده یکی از بزرگترین همایش ها وجشنواره های همگانی را با کمک تمامی فدراسیون های ورزشی برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه به زودی کارگروهی برای هماهنگی برنامه ها و آماده کردن مقدمات برگزاری این جشنواره بزرگ تشکیل خواهد شد.

صیدانلو در خصوص برنامه های همگانی در ایام الله دهه فجر نیز گفت: با توجه به تعاملی که با هیات همگانی واداره ورزش وجوانان استان تهران داریم در ایام دهه فجر در 3 منطقه تهران جشنواره هایی را با نام برنامه های زمستانی برگزار خواهیم کرد که هدف اصلی از برگزاری آن، آشنایی بیشتر مردم با ورزش همگانی خواهد بود.

وی افزود: البته به دنبال این هستیم که به زودی بانظرمعاونت بانوان وزارت ورزش وجوانان و کار شناسان دفتر یک روز را در سال به نام روز ورزش همگانی نام گذاری کنیم.


نظر شما