رمضانعلی دولو خبر داد

برگزاری ۱۲ اردوی تدارکاتی در آستانه المپیك ناشنوایان و بازی‌های جهانی پیوند اعضا

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۹۱۳
برگزاری ۱۲ اردوی تدارکاتی در آستانه المپیك ناشنوایان و بازی‌های جهانی پیوند اعضا
دبیر فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا از برگزاری 12 اردوی تدارکاتی در سه ماه اخیر برای المپیك ناشنوایان و بازیهای جهانی پیوند اعضا خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رمضانعلی دولو اظهار داشت: با توجه به اینکه دو رویداد مهم المپیک 2013 ناشنوایان و بازیهای جهانی 2013 پیوند اعضا را پیش رو داریم، تاکنون 12 مرحله اردوی تدارکاتی در سه ماه اخیربرگزار کرده ایم. همچنین 24 مرحله اردوی دیگر تا آخر سال برگزار می کنیم.

دولو گفت: تاکنون اردوهای تدارکاتی برای تیم های جودو، فوتبال، والیبال، کاراته، تکواندو، تنیس روی میز و کشتی آزاد و فرنگی(آقایان)، کاراته، تکواندو و تنیس روی میز(بانوان) در بخش ناشنوایان برگزار شده است. در بخش پیوند اعضا اردوهای تدارکاتی تیم های ملی تنیس روی میز آقایان و بانوان را داشته ایم. همچنین با مساعدت جناب آقای حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان خوزستان و هیات ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا اولین دوره مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان به میزبانی اهواز با حضور 10 تیم در کشتی فرنگی و 12 تیم در کشتی آزاد در تاریخ هجدهم و نوزدهم دی ماه برگزار شد.

وی گفت: کلیه این اردوها در محل کمپ تیم های ملی برگزار شد و مجموع حدود 274 نفر در این اردوها حضور داشته اند .

دبیر فدراسیون ادامه داد: در این مدت کلیه امکانات ورزشی و رفاهی برای افراد حاضر در اردو مهیا شده و کلیه مسوولین به خصوص جناب آقای دکترعلیمرادی رییس فدراسیون تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن کیفیت این اردوها نموده اند.

دولو اظهار کرد: برای آمادگی بیشتر جهت حضور در المپیک ناشنوایان و بازیهای جهانی پیوند اعضا چند تورنمنت برون مرزی نیز برنامه ریزی شده و در همین راستا تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه به ترکیه سفر می کنند. همچنین در اردیبهشت ماه سال 92 ما میزبان تیم های ملی فوتبال و والیبال ناشنوایان اوکراین هستیم همچنین قرار است آنها در کشورشان از ما میزبانی نمایند.

وی همچنین گفت: در ادامه نیز دو تورنمنت بین المللی در فروردین ماه به میزبانی تهران برای رشته های دو و میدانی و کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان با حضور کشورهای ترکیه، بلغارستان، روسیه و اوکراین برگزار می شود.

دولو در خصوص همکاری سایرفدراسیون های ورزشی اظهار کرد: با مساعدت هایی که جناب آقای دکتر سجادی معاونت محترم ورزش قهرمانی و حرفه ای و همچنین دفتر امور مشترک فدراسیون ها با ما داشته و بخشنامه هایی به کلیه فدراسیون ها ی متناظر ارسال نموده اند تا در برگزاری مسابقات و اردوها با این فدراسیون همکاری های فراوانی صورت پذیرد.

رمضانعلی دولو در پایان اظهار کرد: ما برای کسب بهترین نتیجه در المپیک 2013 ناشنوایان و بازیهای جهانی 2013 پیوند اعضا با تمام قوا تلاش می کنیم تا بتوانیم رتبه ایران را نسبت به دوره قبل این دو رویداد مهم بین المللی ارتقا دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز