در جریان مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۱

نژادفلاح: سال ۹۲، سال تعامل و دوستی در ورزش استان تهران است

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۹۸۲
نژادفلاح: سال ۹۲، سال تعامل و دوستی در ورزش استان تهران است
مدیركل ورزش و جوانان استان تهران گفت: سال 92 سال تعامل و دوستی در ورزش استان تهران خواهد بود، چرا كه با عشق و علاقه است كه می توانیم به اهداف مان برسیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این مراسم كه بعدازظهر دیروز( دوشنبه ) با حضور معاونان و مدیران ستادی اداره كل، روسای حوزه ها و شهرستان های تابعه و روسای هیئت های ورزشی استان تهران در سالن آمفی تاتر اداره كل برگزارشد، محمدحسین نژادفلاح با اشاره به كارهای بزرگی كه در جریان جشنواره فجر 91 استان تهران صورت گرفت، افزود: همكاران من در حوزه ها، شهرستان ها و هیئت های ورزشی، جشنواره فجر را بدون یك ریال كمك اداره كل شروع كردند و با مشاركت استاندار محترم، فرمانداران، شهرداران، ائمه جمعه و روسای ادارات و نهادها، حركت بزرگی را انجام دادند كه جای تقدیر دارد و من به شما افتخار می كنم.

وی با تاكید بر اهمیت گرامیداشت شهدای انقلاب شكوهمند اسلامی و ایثارگری ها و جانبازی ها در ایام دهه مبارك فجر، ادامه داد: در جهت برگزاری هرچه باشكوه ترجشنواره فجر، همه زحمت كشیدند و هم مردم و هم ورزشكاران قدرشناس شما خواهند بود، چراكه می دانند چه كار بزرگی انجام شده، كاری دلی كه با نیت خیر همراه بود.

به گفته نژادفلاح،‌ورزش تهران به یك خردجمعی نیاز دارد و نگاه بازی كه همه سلائق و اندیشه ها را جذب كند و دافع اندیشه ها و شخصیت ها ی فرهنگی و ورزشی پایتخت نباشد.

وی بر این باور است كه ورزش تهران، ورزش كشور است و موفق ترین رئیس ورزش هم به تنهایی نمی تواند در تهران موفق باشد و حتما باید كار با خردجمعی انجام شود.
وی افزود: 70 درصد ورزش كشور درتهران است و با توجه به زمینه رشد ورزشكاران در تیم های پایه، خانواده ها علاقه مندند فرزندان خود را به تهران اعزام كرده تا زیر نظر مربیان و پیشكسوتان صاحب نام تهرانی، پیشرفت كنند.

نژادفلاح ادامه داد: تهرانی كه به اندازه 15 استان كشور جمعیت دارد و قالب ورزشكاران در تهران هستند، باید بزرگ و درحد یك كلانشهر ویژه دیده شود. چه بخواهیم و چه نخواهیم، تهران پایتخت است، وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی در تهران هستند و اگر می خواهیم ورزش كشور درست شود، باید بدانیم كه همه چیز در تهران است.

مدیر كل ورزش و جوانان استان تهران خطاب به روسای هیئت های ورزشی گفت: اگر می خواهیم هیئت های ورزشی به اهدافشان برسند، باید پول میلیاردی به آنها داد، اما اگر بودجه به اندازه كافی نبود، نباید فرصت سوزی شود و نباید صرف نبودن پول، از مسئولیت خطیری كه دارید، شانه خالی كنید. در واقع عملكرد روسای هیئت ها باید به گونه ای باشد كه قابل دفاع باشند.

وی افزود: یكی از وظایف من، حمایت از روسای هیئت های ورزشی است و پیشنهاد من به مسئولان هیئت ها این است كه با روسای فدراسیون ها دوست باشند و تعامل نزدیكی داشته و در واقع رئیس هیئت استان تهران باید نور چشمی رئیس فدراسیون باشد.

نژادفلاح با توصیه به این مهم كه در سال 92، تجلیل از پیشكسوتان باید در دستور كار هیئت های ورزشی قرار گیرد، گفت: در سال آینده، هر ماه 2 بازدید از شهرستان ها خواهیم داشت و در نظر داریم در معیت روسای هیئت ها این بازدید ها انجام گیرد تا در كنار افزایش دوستی ها،‌ با وضعیت هیئت های شهرستان ها و امكانات و مشكلات آنها از نزدیك آشنا شده و با همراهی یكدیگر، بیش از پیش به ارتقای جایگاه ورزش استان تهران كمك كنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز