اکبرآبادی خبر داد؛

تصویب اساسنامه جدید شورای ورزش همگانی

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۰:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۳۶۳
تصویب اساسنامه جدید شورای ورزش همگانی
اساسنامه جدید شورای ورزش همگانی در پنجمین جلسه این شورا با حضور معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی به تصویب رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نخستین نشست شورای همگانی در سال 92 صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و مرضیه اکبرآبادی، معاون توسعه ورزش همگانی، به ارائه گزارشی از نتایج نشست‌های جلسات گذشته پرداخت و گفت: تصویب اساسنامه شورای ورزش همگانی در هفته‌های گذشته بارها مورد بررسی و نقد قرار گرفت و خوشبختانه به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم.

وی همچنین در این نشست به شیوه‌نامه اجرای تقسیم کار ملی اشاره کرد و با مهم خواندن این طرح، اظهار داشت: با توجه به خدماتی که توسط دستگاه‌ها به تناسب نیازهای مخاطبانشان ارائه می‌شود، نشست‌هایی تشکیل دادیم تا براساس آن، در حوزه ورزش همگانی شیوه‌نامه‌ای با عنوان اجرای تقسیم کار ملی ازطرف وزارت ورزش و جوانان تدوین و به همه دستگاه‌های بخش ملی ارائه شود.

اکبرآبادی درادامه با بیان این‍که این شیوه‌نامه تهیه و به تمامی دستگاه‌ها و نهادهای ملی ارائه شده است، گفت: ‌امیدوارم با مطالعه و بررسی دقیق، این شیوه‌نامه در جلسه بعدی مصوب شود. 

معاون توسعه ورزش همگانی در این جلسه به مسائل و مشکلات فراروی ورزش کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه، به‌رغم تمام این مشکلات در حوزه ورزش همگانی، ضمن اجرایی شدن تمام برنامه‌ها در سال 91، چه در حوزه فدراسیون همگانی و چه در بخش ملی، برنامه‌های گسترده‌ای نیز برای سال 92 تدوین و ان‍شاءالله به اجرا درخواهد آمد. 

وی در این نشست از تدوین طرح جامع پیرامون زیرساخت‌های ورزش همگانی خبر داد و افزود: امیدوارم با بررسی اماکن ورزشی متناسب با این بخش از ورزش، بتوانیم طرح جامعی را تهیه و به هیئت دولت ارائه کنیم.

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی با بیان این‌که توسعه ورزش در میان آحاد مردم مورد تأکید وزارت ورزش و جوانان است، از کارکنان دولت به‌عنوان قشری مهم نام برد و افزود: ورزش کارکان دولت در دستور کار قرار گرفته و در نظر داریم با بررسی آیین‌نامه پیشین، زمینه گسترش ورزش کارکنان دولت را به‌طور عملی فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: در آخرین دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان تأکید به‌سزایی بر برنامه‌ریزی به‌منظور توسعه ورزش همگانی و ترغیب آحاد مردم به ورزش داشتند. به این ترتیب، با توجه به اینکه کارکنان دولت بخش قابل‌توجهی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، برنامه‌ریزی برای این قشر را در دستور کار قرار دادیم تا ان‌شاءالله با اختصاص امکانات و زمان مناسب، شرایط حظور این عزیزان در این عرصه مهیا شود.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز