در نشست سخنگوی دولت با مدیران استان‌ها

دکتر صالحی: در تلاش برای حفظ بازوان توانمند ورزش کشور هستیم

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۹:۳۱
کد خبر: ۱۴۳۹۱۲
دکتر صالحی: در تلاش برای حفظ بازوان توانمند ورزش کشور هستیم
سرپرست وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه نیمی از جمعیت ایران تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان هستند، گفت: گنج عظیمی در اختیار این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر سید رضا صالحی امیری که در نشست چهارشنبه شب دکترمحمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهوری و مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با روسای فدراسیونهای ورزشی و مدیران استانی سخن می گفت، ورزش ایران را به رو رشد توصیف و از نتایج کسب شده توسط ملی پوشان کشتی، والیبال، بسکتبال و سایر رشته های ورزشی که در بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی بدست آمد و باعث شادی مردم شد، قدردانی کرد.

وی هدف از این نشست را دستیابی به اجماع عمومی برای سرعت بخشیدن به رشد ورزش در بخشهای مختلف و شناخت بهتر نظام تصمیم ساری و تصمیم گیری در کشور عنوان کرد و افزود: جمع حاضر سرمایه های ملی و خط مقدم ورزش و جوانان هستند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: هم اکنون 50 فدراسیون و حدود 12 هزار و 860 هیات ورزشی جمعیت سازمان یافته ورزش کشور است ک جمعیتی بالغ بر 7 میلیون نفر را شامل می شود.

وی از این تعداد به عنوان بزرگترین ظرفیت سازمان یافته در سطح ملی نام برد و افزود: این درحالی است که مجموعه مدیریتی 31 استان و 7 معاونت در وزارت ورزش و جوانان در خدمت این مجموعه هستند و ما هم تلاش می کنیم رابطه ای قوی با فدراسیونهای ورزشی داشته باشیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان به جلسات گذشته اش با روسای فدراسیونهای ورزشی، مسوولان ستادی و استانی اشاره کرد و گفت: ما در صدد حفظ بازوان توانمند ورزش کشور هستیم.

وی در ادامه مبنای فعالیت در این وزارتخانه را تعامل، بهره گیری از خردجمعی و حفظ سرمایه های انسانی عنوان کرد و افزود: هدف ما از این نشستها رسیدن به یک نقطه مشترک در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری هاست.

دکتر صالحی با بیان اینکه جامعه انسانی در حوزه ورزش و جوانان از گستردگی خاصی به لحاظ جمعیتی برخوردار است به جمعیت 23 تا 33 میلیون نفری دراین حوزه اشاره کرد.

وی افزود: در مجموع با احتساب جامعه ورزش بیش از نیمی ازجمعیت کشور تحت پوشش فعالیت های وزارتخانه هستند که این یک گنج بزرگ برای کشور است که با کمال تاسف آنچنان که شایسته است در کشور برای این جامعه هدف عظیم، مناسبات منطقی نداریم.

وی در ادامه از روسای فدراسیونهای ورزشی خواست تا گزارشی از عملکرد زیر مجموعه هایشان را در اختیار دکتر نوبخت سخنگوی دولت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور ی و دکتر مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز