در نشست با روسای فدراسیون‌ها

گلزاری: انتظارات از جوانان قابل قیاس با امکانات نیست

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۲:۲۹
کد خبر: ۱۴۳۹۱۵
گلزاری: انتظارات از جوانان قابل قیاس با امکانات نیست
معاون ساماندهی امور جوانان با مهم خواندن حوزه های مختلف جوانان اظهار داشت: انتظارت از جوانان قابل قیاس با امکاناتی که در اختیار آنها قرار دارد، نیست .

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گلزاری در نشست دکتر نوبخت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری و مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با روسای فدراسیونهای ورزشی و مدیران استانی که چهارشنبه شب در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: توجه به حوزه های مختلف جوانان بسیارمهم و ضروری است.

وی افزود: امروز مشاهده می کنیم که رسانه ها نقش جوانان در ساختار این وزارتخانه را مورد پرسش قرار می دهند و ما در این بخش باید پاسخی دقیق وکارشناسانه داشته باشیم.

معاون ساماندهی امور جوانان ادامه داد: با توجه به عنایت دکتر روحانی رییس جمهوری به دغدغه ها و مشکلات جوانان، انتظارمی رود که در دولت یازدهم نگاه ویژه ای به مشکلات حال و آینده جوانان وجود داشته باشد.

وی در ادامه به نشست اخیر رییس جمهور با نخبگان کشور اشاره کرد و یادآور شد، آقای روحانی روز گذشته جوانان نخبه کشورمان را مخاطب قرار داد و گفت تدبیر از شما و امید از ما و سپس به سخنانش این نکته را افزود که امید هم از شما.

معاون ساماندهی امور جوانان همچنین اظهار داشت: وقتی مقام معظم رهبری اظهار می کنند تمام قسمتهای مختلف باید بسیج شوند و به عرصه بیایند، باید تلاشها برای این بخش چند برابر شود.

وی در ادامه از دکتر نوبخت حضور در جمع جوانان را خواستار شد و افزود: ازجنابعالی می خواهم همانطور که زمانی را در اختیار روسای فدراسیونهای ورزشی قرار دادید فرصتی را به جوانان اختصاص داده و درد دلهای آنها را هم بشنوید.

دکتر گلزاری از جوانان امروز به عنوان مدیران فردای کشور نام برد و از حاضران و مسوولان کشور خواست تا این قشر را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر انتظارات وسیع جامعه ازجوانان مطابق و قابل قیاس با امکاناتی که دراختیار آنان قرار دارد، نیست.

معاون ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا از تمامی ظرفیتهای نظام تصمیم سازی برای بهبود شرایط این عزیزان بهره بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز