حنطه در صدر امتیاز بندی مسابقات دوره ای تنیس روی میز جوانان جهان

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۵۶
حنطه در صدر امتیاز بندی مسابقات دوره ای تنیس روی میز جوانان جهان
فدراسیون جهانی با توجه به برگزاری مسابقات دوره ای پینگ پنگ جوانان جهان در عراق و جمهوری چک، رده بندی کسب امتیاز مقامی بازیکنان را منتشر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، همه ساله مسابقات دوره ای جوانان جهان در کشورهای مختلف همچون اربیل عراق برگزار می شود و بازیکنان به جز امتیاز رنکینگ، امتیاز مقامی نیز دریافت می کنند.

فدراسیون جهانی با توجه به برگزاری مسابقات دوره ای جوانان جهان در عراق و جمهوری چک، رده بندی کسب امتیاز مقامی بازیکنان را منتشر کرد.

در این رده بندی با توجه به قهرمانی محمد امین حنطه در بازی های انفرادی جوانان در اربیل عراق با کسب 1000 امتیاز در صدر قرار دارد و توماس لاکاتوس از مجارستان که در رقابت های چک قهرمان شد با همین امتیاز در مکان دوم جای دارد. علیرضا ملا رجبی با کسب 700 امتیاز، پوریا عمرانی با 280 امتیاز و مهدی نجفی با 160 امتیاز مکان های سوم، یازدهم و بیستم را در اختیار دارند. در این رده بندی 74 بازیکن حضور دارند.

گفتنی است تا اتمام سال 2011 نزدیک به 28 مسابقه دیگر بدین روش در قاره ها و کشورهای مختلف جهان برگزار می شود که در پایان سال میلادی، 16 بازیکن برتر به فینال این مسابقات که در ماه دسامبر در منامه بحرین برگزار می شود راه خواهند یافت.

نظر شما