برگزاری نخستین دوره مسابقات سافت بال قهرمانی کشور نوجوانان

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۷۱۶۲۶
رئیس انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان از برگزاری مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور در بخش پسران برای اولین بار در ایران خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا ادیب اظهار داشت: یکی از اهداف عالیه ما تقویت زیر ساختهای این رشته در کشور است و برای گسترش و توسعه بیس بال و سافت بال باید از دل برگزاری رقابتهای متعدد و متوالی استعدادها را شناسایی کنیم و به مراحل بالاتر سوق دهیم.

وی اظهار داشت: به همین منظور و برای اولین بار مسابقات بیس بال قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان را در تابستان سال 93 برگزار خواهیم کرد و هم اکنون در حال بررسی انتخاب یک میزبان مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی فصل و با امکانات بهینه هستیم و مطمئنا این رقابتها را با بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد چراکه خروجی و بازدهی این مسابقات برای ما اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

رئیس انجمن بیس بال و سافت بال درخصوص اعزام تیمهای این رشته به رقابتهای برون مرزی و بین المللی گفت: همانطور که وعده داده بودیم قهرمانان لیگهای آقایان و بانوان را به رقابتهای بین المللی پاکستان اعزام خواهیم کرد و تیمهای مردان آذرخش تهران و بانوان خراسان رضوی به این مسابقات که فروردین ماه سال آینده در استان پنجاب پاکستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: لیگ پویا منشا شناخت نفرات زبده و پشتوانه ای برای انجمن خواهد بود و اعزام تیم برتر این رقابتها به میادین بین المللی انگیزه باشگاهها و تیمها برای سرمایه گذاری در بیس بال و سافت بال را دو چندان خواهد کرد و بهمین منظور و در جهت تقویت لیگ در حال تشکیل یک سازمان منسجم و هدفمند برای آن هستیم.

"ادیب" راه اندازی سایت رسمی انجمن بیس بال و سافت بال را از برنامه های انجام گرفته این انجمن اعلام کرد و اذعان داشت: سایت رسمی انجمن با پیگیری های متعدد طراحی و آماده بهره برداری شد و از این به بعد کلیه فعالیتهای انجمن، کمیته های و زیر مجموعه های بیس بال و سافت بال در خروجی این سایت خبری قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز