جلسه هماهنگی اعزام ورزشکاران به مسابقات کویت برگزار شد

هاشمی: رعایت اخلاق در اولویت است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۹:۳۸
کد خبر: ۱۷۱۶۳۰
هاشمی: رعایت اخلاق در اولویت است
جلسه اعزام و هماهنگی تیم ملی تیراندازی، برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کویت با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جلسه هماهنگی جهت اعزام تیم ملی تفنگ و تپانچه کشورمان، صبح امروز با حضور سید مهدی هاشمی، احمدرضا هامونی حقیقت، مرضیه اکبر آبادی، مربیان و ورزشکاران این رشته، در محل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست، سید مهدی هاشمی در ابتدای سخنان خود گفت: در آستانه اعزام های برون مرزی، جلساتی را می گذاریم و در آن جلسه ضمن آشنایی بیشتر با تیم، آخرین توضیحات را که مورد توجه و تاکید است به آنان می دهیم و البته انتقادها و پیشنهادهای ورزشکاران و مربیان را می شنویم.

وی با اشاره به اعزام ۲۴ ورزشکار در ۲ رشته تفنگ و تپانچه اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در این مسابقات، در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آقایان و بانوان، حضور داریم که در رشته تفنگ در تمامی رده های سنی شرکت می کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: این مسابقات، تنها مسابقات کسب سهمیه المپیک برای نوجوانان است و از این جهت، برای ورزشکاران نوجوان، از اهمیت بالایی برخوردار است.

هاشمی در ادامه افزود: برخی از ورزشکاران با هزینه شخصی خودشان به این مسابقات اعزام می شوند که در صورت کسب مدال، این هزینه ها به آنها باز گردانده خواهد شد.

وی اذعان کرد: اخلاق و رعایت نکات اخلاقی، داشتن نظم و انضباط و هم پوشانی و هم افزایی و حمایت از یکدیگر در مسابقات، از جمله مواردی است که از تیم اعزامی به کویت انتظار داریم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به برگزاری ۷ مسابقه بین المللی در سال آینده، تصریح کرد: ما مسابقات بسیار مهم بازی های آسیایی را در سال آینده داریم و بحث کسب سهمیه المپیک در سال ۹۳ آغاز خواهد شد که در مراحل اولیه، کسب این سهمیه راحت تر از مراحل پایانی است و باید به این مهم دست یابیم. ضمن اینکه مسابقات مهم اسپانیا نیز در سال آینده برگزار می شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه به برخی برنامه های حاشیه ای این مسابقات اشاره و خاطر نشان کرد: در حاشیه این مسابقات، جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا برگزار می شود که در آن جلسه میزبانی کشورمان در ششمین دوره این مسابقات، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد که در آن جلسه حضور خواهم داشت.

هاشمی، با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش تیراندازی اظهار داشت: تا به امروز تلاش کردیم همه اردوها و اعزام ها، مطابق برنامه پیش بینی شده انجام شود. هر چند که برنامه ها حداقلی است. اما با توجه به مشکلاتی که در سطح ورزش کشور با آن مواجهیم و این فدراسیون نیز از این مساله بی بهره نیست، با حمایت کمیته ملی المپیک، این تیم به مسابقات کویت اعزام شد.

وی در ادامه این مشکلات افزود: همواره برای اعزام و تهیه سلاح و مهمات، با مشکلات جدی روبرو هستیم و هزینه های زیادی را برای اعزام باید پرداخت کنیم که با وجود این مشکلات ما همچنان پیش رفتیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان خاطرنشان کرد: برای مدال آوران این مسابقات، طبق قوانین و آوین نامه هایی که وجود دارد، پاداشی را در نظر گرفته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز