خوزستان قهرمان رقابت های فوتسال افراد با هوش میانه

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۸:۴۴
کد خبر: ۱۷۳۵۰۲
خوزستان قهرمان رقابت های فوتسال افراد با هوش میانه
مسابقات قهرمانی کشور فوتسال افراد با هوش میانه امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در دیدار فینال که بین تیم های خوزستان و تهران برگزار شد، تیم خوزستان با نتیجه 5 بر 2 حریف را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

دیدار رده بندی نیز بین تیم های مازندران و لرستان برگزار شد و تیم لرستان با نتیجه یک بر صفر از سد حریف گذشت و در جایگاه سوم ایستاد.

بدین ترتیب پرونده رقابت های قهرمانی کشور فوتسال برای افراد با هوش میانه با قهرمانی خوزستان، نایب قهرمانی تهران و عنوان سومی لرستان بسته شد.

در این مسابقات که با همکاری مشترک سازمان بهزیستی و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ترتیب داده شده بود، در مجموع 58 بازی برگزار و 398 گل رد و بدل شد.

22 تیم از استان های مختلف کشور درقالب 4 گروه رقابت های مرحله مقدماتی را برگزار کردند و پس از آن هشت تیم به مسابقات مرحله حذفی راه یافتند که از میان آنها چهار تیم به مرحله نهایی صعود کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات مهندس روائی، مدیر کل بهزیستی استان مازندران، دکتر آرام، معاون توان بخشی بهزیستی استان، باغستانی، مسئول انجمن ورزش برای افراد با هوش میانه و جمعی دیگر از مسئولین هیات استان و ورزشکاران حضور داشتند و از تیم های برتر تقدیر شد.

رقابت های قهرمانی کشور فوتسال برای افراد با هوش میانه، از 17 تا 21 اسفند ماه به میزبانی شایسته ی سازمان بهزیستی استان مازندران و اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

نظر شما