مجدآرا: شورای عالی ورزش همگانی به‌زودی در البرز راه اندازی می‌شود

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۹۶۱۶۴
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از راه‌اندازی شورای عالی ورزش همگانی به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی مجد آرا در اولین مجمع انتخاباتی هیات البرز، برگزاری مجمع انتخاباتی برای این استان را اتفاقی مبارک دانست و گفت: هیات ورزشهای همگانی استان البرز همواره در رتبه عالی رده بندی هیاتهای کشور قرار داشته و با توجه به تعداد بالای ورزشکار در این استان و تازه تاسیس بودن آن اعتبار ویژه ای را برای البرز در نظر خواهیم گرفت.

وی با اشاره به سند چشم انداز توسعه ورزش همگانی در سطح کشور که حرکت به سوی ایرانی شاداب، سلامت و شاد است، افزود: در دیداری که سال گذشته با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) داشتیم ایشان نیز مفید و فرهنگ ساز بودن برگزاری برنامه های فدراسیون ورزشهای همگانی نظیر پیاده روی های خانوادگی را تائید کردند و لزوم توجه به این رشته و همگانی شدن رشته های دیگر برای استفاده اقشار مختلف جامعه را مورد تاکید قرار دادند.

مجد آرا از راه اندازی شورای عالی ورزش همگانی به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل ورزش و جوانان در آینده ای نزدیک خبر داد و بیان کرد: ورزش همگانی، مدیریت همگانی می طلبد که ما باید با استفاده از توان و ظرفیت تمامی دستگاهها این شعار را عملی کنیم و به تبئین، برنامه ریزی و اجرای طرح ها برای توسعه این مهم به خصوص در شهرستانها بپردازیم.

این مسئول ادامه داد: آموزش علمی و به روز و فرهنگ سازی از طریق رسانه ها نیز از مهمترین مسائلی است که باید به آن نگاه ویژه ای داشت.

وی تصریح کرد: امکان استفاده از کلیه تجهیزات ورزشهای همگانی ارتش و فدراسیون برای رزشکاران استان البرز وجود دارد که من نسبت به آن اعلام آمادگی می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز