رقابت های شطرنج جام خزر

˝سرگئی ولكوف˝ روس در صدر جدول قرار گرفت

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۹۷۴
˝سرگئی ولكوف˝ روس در صدر جدول قرار گرفت
در پایان دور سوم از نهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر، ˝سرگئی ولكوف روس˝ در صدر جدول این دوره از رقابت ها قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حساس ترین بازی دور سوم این رقابتها، "سرگئی ولكوف" استاد بزرگ روسیه برابر "پوریا درینی" از ایران قرار گرفت كه در نهایت موفق شد برابر حریف خود به برتری دست یابد.
 
این شطرنجباز روس با این پیروزی، با كسب سه امتیاز از سه مسابقه به تنهایی در صدر جدول رده بندی نهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام خزر قرار گرفت.

همچنین همایون توفیقی و شجاعت قانع از ایران، فرید عباسوف' و ووگار رسولف از جمهوری آذربایجان، گیگا كاپارادزه و لوان پانتسولیا از گرجستان با كسب 5/2 امتیاز در تعقیب صدر نشین این دوره از رقابتها هستند.
 
در رقابتهای جدول بانوان نیز، بلاخوتنی شویلی، نینو باتسوشویلی از گرجستان و كاره موآ از جمهوری آذربایجان با كسب سه امتیاز در صدر جدول قرار دارند.
 
نهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام خزر از عصر روز سه شنبه با حضور 787 شطرنجباز از 13 كشور جهان در منطقه زیباكنار شهرستان رشت آغاز شده است.

شطرنجبازان شركت كننده در این دوره از رقابتها، در شش جدول، در 9 دور به روش سوییسی و به مدت یك هفته با هم به رقابت می پردازند.

نظر شما